Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] br1zzle - Unban Request


br1zzle

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:47078412

 

Inden i lige læser hvorfor jeg mener at jeg fortjener unban vil jeg gerne undskylde for mine totalt uacceptable handlinger.

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg skal unbannes fordi jeg nyder at spille på jeres server og har faktisk spillet derinde rigtig meget. Nu er jo bannet for "Grimt sprog, troll og RDM" og ja jeg har gjort alt det som står der. Dette er ting som er med til at ødelægge både rp og det sjove i at spille for de andre på serveren. Jeg er meget ked af hvad der er sket og håber vi kan finde ud af noget med eventuelt at tage en snak på TS eller lign. Jeg er totalt indforstået i at hvis mit ban bliver løftet skal jeg ændrer stortset hele min spillemåde da den jo ikke høre til inde på jeres server!

 

Det var sådan set alt jeg lige havde på hjertet, håber i vil tænke over de ting jeg har skrevet. Igen undskyld!

 

- br1zzle

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:47078412

Grund: RDM + Taler utroligt grimt + Troll

Navn: br1zzle

AdminID: STEAM_0:1:51576777 - 22xgaming [staffdirector] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 02-04-18 22:14


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, 22xgaming skrev:

Hej

Nu har jeg lige set videoen fra dagen igennem og din opførsel er ikke ret god. Hvis du skal have en chance til, bliver du nød til at overbevise mig om at det ikke sker igen. Kom på ts så kan vi tage en snak om det.

Kommer ind på teamspeak serveren nu, undskyld jeg ikke har svaret noget før...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.