Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Requests SlaksePer


SlaskePer

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:168965163

Hvorfor skal du unbannes: Jeg syndes jeg skal have unban fra stavox servern fordi jeg sidder Lørdag morgen og bygger på min bank også kommer ronix ind og bare begynder at synge og kalde mig perker også skyder jeg ham også caller han admin også for jeg ban i 3 dage for Reglbrud Og For at snakke grimt til en admin når jeg siger til ham Okay så vis jeg kalder dig perker inde på stavox og du har en gun så vil du nok også skyde mig

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:168965163

Grund: Disrespect overfor staff, 2 dage itræk. + Regelbrud

Navn: SlaskePer

AdminID: STEAM_0:1:237384179 - Bims [moderator] - Profil

Unban: 17-04-18 11:48

Banned: 14-04-18 11:48


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa SlaskePer.

 

Hvor skal vi begynde, 2 dage itræk har nu ikke behandlet mig som staff ordentlig. Jeg gav dig op til flere advarelser idag og igår, med at jeg ikke gider eller skal finde mig i den attitude, som du har fårt kørende der. Og havde jeg været lidt mere retfærdig havde du fået permanent udelukkelse. 

 

Også, tilhænsyn med det regelbrud du har fået i slutningen i din ban-grund. Så er det jo stadigvæk pga at du skyder folk, med et Bygger skilt. Og kommer med en halv forklarrelse med at bygger skiltet kom efter du skød ham, nu er det jo bare sådan at jeg så det bygger skilt næsten 5 min inden casen overhoved kom.

 

Havde du nu været lidt mere forstående over at jeg gør mit staff arbejde, så godt og præcist som jeg kan. Og ikke kommet med dumme kommentare som, “Bims du fatter jo aldrig noget”, så havde du jo sluppet af med et lille jail. 

 

Ser absoulut ingen mulig årsag til at du skulle unbannes eller få reduceret dit unban.

 

Kan dog komme med et tip:

Tal pænt til staff, eller blive straffet. Så nemt er det jo bare 👍

 

Hilsen Bims.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kusse Kurt skrev:

Jeg skyder ham for bygger skilft ja men vis du læser hvad jeg skriver så skrev jeg Han Kalder Mig PERKER?

 

Hvis du mener han chikanere dig, så skal du enten ringe til politiet. Og hvis det er i en slem grad, altså den måde han snakker til dig. Så kalder du Admin også får han en straf. Men når du tager det i egne hænder, så sidder du jo med lorten tilsidst. 

 

Skal nok snakke med Ronix, og sige han ikke skal kalde dig perker. Men det kommer ikke hjælpe på din unban request.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke god stilat banne en fordi jeg skyder ham for at han kalder mig perker? Og jeg siger til dig at du ikke skal banne mig fordi han kalder mig perker

 

 

Og Bims Jeg ved jo at vis der er en der kalder dig perker ingame og du har en gun og har changen for at skyde ham vil du gøre det også giver du mig ingame straf

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Kusse Kurt skrev:

Det er ikke god stilat banne en fordi jeg skyder ham for at han kalder mig perker? Og jeg siger til dig at du ikke skal banne mig fordi han kalder mig perker

 

 

Og Bims Jeg ved jo at vis der er en der kalder dig perker ingame og du har en gun og har changen for at skyde ham vil du gøre det også giver du mig ingame straf

 

Så fordi du siger jeg ikke skal banne dig, må jeg så ikke banne dig?

Er meget sikker på at det er ikke spillerne der bestemmer hvornår folk skal bannes.

 

Men du havde jo byggerskilt. Brug dog 112 (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Kusse Kurt skrev:

Nej du skal banne mig vis der er en god grund men kan du svare mig på vis du bliver kaldt perker og du har en gun og du har chancen til at skyde ham så vil du skyde ham.

Men der var jo også en god grund? 

Dog synes du det modsatte, da det er dig som er blevet banned, du må bare lære at stå inde for det som du laver.

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Kusse Kurt skrev:

kan du svare mig på vis du bliver kaldt perker og du har en gun og du har chancen til at skyde ham så vil du skyde ham.

Er det ikke også ligemeget?

 

Altså, nej jeg havde ikke skudt ham, især ikke med byggerskilt. 

Er der mere? Ved ikke hvad du fik ud af det der. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kusse Kurt skrev:

Jeg satte bygger skilt efter jeg skød ham?

 

 

På 14/04/2018 den 1:45 PM , Kusse Kurt skrev:

Jeg skyder ham for bygger skilft ja men vis du læser hvad jeg skriver så skrev jeg Han Kalder Mig PERKER?

 

 

Kan du seriøst beslutte dig snart, pls? 

Mikk og jeg tænker godt du bare kan tage din straf (De sidste 2 dage) Og komme ind igen i overmorgen 🙂

 

-Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.