Hop til indhold
Stavox

[Solved] BILERNE BUGGER


Recommended Posts

Hvis du ikke kan komme ud af din bil når du er inde i den er det fordi den er låst, dette har noget at gøre med det nye CV mod der kommet ind. MEN det man selv kan gører, er at du låser bilen op indenfra, man skam bare 2 tasker cntr+n og så åberne bilen sig, og så kan man ud af den.

 

Dette her er noget som jeg selv oplever meget af, og er noget som jeg bare hader også, men prøv til en anden gang at kligge på cntr+ n 

 

-smok

Link til kommentar
9 minutter siden, S-M-O-K skrev:

Hvis du ikke kan komme ud af din bil når du er inde i den er det fordi den er låst, dette har noget at gøre med det nye CV mod der kommet ind. MEN det man selv kan gører, er at du låser bilen op indenfra, man skam bare 2 tasker cntr+n og så åberne bilen sig, og så kan man ud af den.

 

Dette her er noget som jeg selv oplever meget af, og er noget som jeg bare hader også, men prøv til en anden gang at kligge på cntr+ n 

 

-smok

Der står bare man skal være på føresædet, hvis jeg er korrekt

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.