Hop til indhold
Stavox

Den dag vi mister metro


André #StavoxSynker

Recommended Posts

32 minutter siden, Metro skrev:

Måtte i weekenden ud og investere i 2 liter Rodalon, fordi her er så fugtigt at der er begyndt at komme skimmelsvamp 🙃

 

Men det varmer mit ellers døde og kolde hjerte at se i sætter pris på mine fugtige memes

Jeg tror lige de har predicted din død. Savner dig allerede 💔

Link til kommentar
20 timer siden, André Mailand skrev:

Is that a imgflip watermark i see?

 

...sry

 

20 timer siden, Måge skrev:

Youtube memes !==normie

 

Tro om

 

 

20 timer siden, Måge skrev:

Hvad fuck er det for en definition af "normie" memes? 

 

En NORMIE meme er stort set bare en meme normale personer kan li' men det er typisk af ringe kvalitet og ikke sjovt for personer som der bedre kan li' edgy, surreal, fucked up, high quality og/eller sjove memes. (der er andre kategorier af memes men det her er grundbasen for de fleste genre af memes) men for at give et eksempel på et NORMIE meme er fx en minion meme en normie meme, men en meme hvor USA ikke gør noget ved et angreb i Syrien (hvor præsidenten viste på forhånd at Israel ville lave et angreb mod Syrien MED KEMISKE VÅBEN) hvor Rusland og Syrien derefter andklaget det Israelske regering for a bruge kemiske våben mod Syrien ER HYLE MORSOMT!

Link til kommentar
4 timer siden, htm[dk] skrev:

 

...sry

 

 

Tro om

 

 

 

En NORMIE meme er stort set bare en meme normale personer kan li' men det er typisk af ringe kvalitet og ikke sjovt for personer som der bedre kan li' edgy, surreal, fucked up, high quality og/eller sjove memes. (der er andre kategorier af memes men det her er grundbasen for de fleste genre af memes) men for at give et eksempel på et NORMIE meme er fx en minion meme en normie meme, men en meme hvor USA ikke gør noget ved et angreb i Syrien (hvor præsidenten viste på forhånd at Israel ville lave et angreb mod Syrien MED KEMISKE VÅBEN) hvor Rusland og Syrien derefter andklaget det Israelske regering for a bruge kemiske våben mod Syrien ER HYLE MORSOMT!

Normie memes er bare de memes der bliver inficeret af folk der ikke har forstand på gode memes, se bare på ur mom gey memen, den er allerede død pga normies.

Link til kommentar
Lige nu, Taroux skrev:

Ja Hold da kæft, hvor er det sjovt at se en dårlig 3d animeret Homer kneppe en anden dårlig animeret karakter. Det må jeg sige, der grinte jeg fandme 

 

Det jo ikke for at være sjovt (men det er det osse) men for at være så afskygene og bizart som overhovedet muligt. Du forstår ikke de der memes gør du?

Link til kommentar
28 minutter siden, htm[dk] skrev:

 

Det jo ikke for at være sjovt (men det er det osse) men for at være så afskygene og bizart som overhovedet muligt. Du forstår ikke de der memes gør du?

Jeg forstår udemærket de der autistiske edgelords som dig, men det det er så f*cking cringy, at i tror i er memelords og alle andre er"normies"... Bare stop dit normie pis alle cringer over det

Link til kommentar
11 minutter siden, htm[dk] skrev:

 

Hvem siger det? @Metro? @Marcus? @S-M-O-K? Eller er det bare dig?

Kan godt forstå hvad taroux siger, de memes du finder er op til flere gange er gode, men mange af er lort, det man kan se om en normie er når personen bruger de "sociale medier memes". Hvis du skal ind og finde nogle gode memes i følge de dumme autiser what ever, skal du ind på reddit, eller fortrane for den sags skyld. 

Dette er fucking dumt at diskuter, så ja taroux har ret dine memes er lort op til flere gange, men der er nogen af dem som er gode. Så man kan sige htm er en normie...

Link til kommentar
1 time siden, S-M-O-K skrev:

Kan godt forstå hvad taroux siger, de memes du finder er op til flere gange er gode, men mange af er lort, det man kan se om en normie er når personen bruger de "sociale medier memes". Hvis du skal ind og finde nogle gode memes i følge de dumme autiser what ever, skal du ind på reddit, eller fortrane for den sags skyld. 

Dette er fucking dumt at diskuter, så ja taroux har ret dine memes er lort op til flere gange, men der er nogen af dem som er gode. Så man kan sige htm er en normie...

 

Kan godt se hvad du mener, det bare pisse svært at finde nogen gode memes en gang i mellem og jeg vil osse indrømme som du siger at mine memes er hit or miss MEN jeg er ikke en NORMIE. jeg har posted nogen forfærdelige lorte memes, men jeg prøver mit bedste for at give jer de bedste memes jeg kan overhoved finde :3

 

 

Link til kommentar
4 timer siden, htm[dk] skrev:

 

Kan godt se hvad du mener, det bare pisse svært at finde nogen gode memes en gang i mellem og jeg vil osse indrømme som du siger at mine memes er hit or miss MEN jeg er ikke en NORMIE. jeg har posted nogen forfærdelige lorte memes, men jeg prøver mit bedste for at give jer de bedste memes jeg kan overhoved finde :3

 

 

Hvis du skal finde gode memes så lad være med at gå ind på YouTube. Her er nogle eksempler på gode memes, (advarsel indeholder sort humor) så htm du er ikke en normie, du er bare så edgie at du heller ikke er en true kekistani

Oh-uncle.jpg

Life-is-hard.jpg

Some-black-memes.jpg

Link til kommentar

Jeg ved ikke, om jer er den eneste der har det på den her måde, men hvorfor er det virkelig nødvendigt at gøre alt det her meme-pis til en subkultur, hvor der skal være "normies" og "edgelords."?

Det er da meget sejt, og får jer næsten til at se smarte ud, men hvorfor er der behov for at sige, at nogle memes kun er for "normies"? Folk har jo ikke den samme humor, og hvis "normien" ikke havde set memen før og sendte den videre, er det sgu da ikke hans problem, at du ingen andre interesser har i verden end at sidde og glo på memes dagen lang. 

 

Jeg forstår godt, at det er træls når folk spammer de samme memes indtil de ender med at dø - men slap dog for helvede af, det minder sgu om en mindre borgerkrig herinde i Shitposting. 

Link til kommentar
12 minutter siden, Houston skrev:

Jeg ved ikke, om jer er den eneste der har det på den her måde, men hvorfor er det virkelig nødvendigt at gøre alt det her meme-pis til en subkultur, hvor der skal være "normies" og "edgelords."?

Det er da meget sejt, og får jer næsten til at se smarte ud, men hvorfor er der behov for at sige, at nogle memes kun er for "normies"? Folk har jo ikke den samme humor, og hvis "normien" ikke havde set memen før og sendte den videre, er det sgu da ikke hans problem, at du ingen andre interesser har i verden end at sidde og glo på memes dagen lang. 

 

Jeg forstår godt, at det er træls når folk spammer de samme memes indtil de ender med at dø - men slap dog for helvede af, det minder sgu om en mindre borgerkrig herinde i Shitposting. 

Enig, men memes gror jo helt vanvittigt så til sidst er det mindste jo et meme. 

 

Pga det gror det community også, og der bliver dannet af de forskellige memes og forskellige mennesker der er til det ene eller andet, og de bliver så kaldt ud for det.

Link til kommentar
5 timer siden, Houston skrev:

Jeg ved ikke, om jer er den eneste der har det på den her måde, men hvorfor er det virkelig nødvendigt at gøre alt det her meme-pis til en subkultur, hvor der skal være "normies" og "edgelords."?

Det er da meget sejt, og får jer næsten til at se smarte ud, men hvorfor er der behov for at sige, at nogle memes kun er for "normies"? Folk har jo ikke den samme humor, og hvis "normien" ikke havde set memen før og sendte den videre, er det sgu da ikke hans problem, at du ingen andre interesser har i verden end at sidde og glo på memes dagen lang. 

 

Jeg forstår godt, at det er træls når folk spammer de samme memes indtil de ender med at dø - men slap dog for helvede af, det minder sgu om en mindre borgerkrig herinde i Shitposting. 

Fordi meningen med memes er at man skal lave en sjov caption som man tilfældigt er kommet op med, men nu er folk begyndt at prøve for hårdt.

Link til kommentar
17 timer siden, André Mailand skrev:

Hvis du skal finde gode memes så lad være med at gå ind på YouTube. Her er nogle eksempler på gode memes, (advarsel indeholder sort humor) så htm du er ikke en normie, du er bare så edgie at du heller ikke er en true kekistani

Oh-uncle.jpg

Life-is-hard.jpg

Some-black-memes.jpg

 

Jeg ikke så vild med de text font memes, men de WebM filer er voller frække. (og du har ret jeg er ikke helt kekistani endnu men jeg kan se at du er ihvertfald ikke en NORMIE)

 

6 timer siden, Houston skrev:

Jeg forstår godt, at det er træls når folk spammer de samme memes indtil de ender med at dø - men slap dog for helvede af, det minder sgu om en mindre borgerkrig herinde i Shitposting. 

 

Det fordi det er det!

Link til kommentar
3 timer siden, André Mailand skrev:

Fordi meningen med memes er at man skal lave en sjov caption som man tilfældigt er kommet op med, men nu er folk begyndt at prøve for hårdt.

Igen, den der påråbelse af ejerskab er latterlig. “Meningen med det her er...” Lad dog folk gøre hvad de vil, hvis det generer jer, er I godt nok snæversynet. :v

Link til kommentar
37 minutter siden, Houston skrev:

Igen, den der påråbelse af ejerskab er latterlig. “Meningen med det her er...” Lad dog folk gøre hvad de vil, hvis det generer jer, er I godt nok snæversynet. :v

Har intet imod at folk deler memes, men derimod at de ser en meme, venter 10 minutter, for derefter at poste den præcis det samme sted for at opnå en Memendarisk storhed.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.