Hop til indhold
Stavox

Smadret tastatur, nogen ideer til nyt?


Fischer1

Recommended Posts

Har haft mit tastatur i et godt stykke tid nu, og gennem den tid er det nok bleven ripped lidt meget med spildt cola / vand, banken i det osv.

Nogen ideer til nyt, helst mekanisk og meget gerne kunne skifte mellem de forskellige colorways og generalt farver.

Hav en god aften!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har Blackwidow chroma x mercury white, som er meget godt og ser vildt godt ud i hvid, altså tastaturet er hvidt også kan du putte what ever lys på (Er træt af sorte tastatur med lys, det ser så kedeligt ud.), men den kunne du prøve

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har aldrig været fan af Razer, men har tidligere kunnet lide Corsairs også. Lige indtil de begyndte at anvende "gamer-fonten" på deres tastaturer, som nu ligner bræk.:

lXKY0VG.png

Macro-taster er også noget jeg undgår, da jeg synes det tilføjer unødvendig fyld. Jeg bruger dem aldrig alligevel, og hvis jeg virkelig skal bruge en tastekombination, kan jeg lave den på min mus, eller rebinde en anden tast.

Da det blev tid til at skifte mit tidligere Corsair K70 ud, så jeg, at de alle sammen nu havde den lortefont der, og skiftede mærke til Logitech. De har også meget gaminghalløj, og selvom deres headsets ser mere nørdede ud end et rumskibsheadset, lavede de ét tastutur jeg godt kunne lide:

cYLlJCx.png

Logitech G413. Det er billigt, hvilket gør det ideelt at skifte ud hvert år når det bliver for klamt, eller man har slået for hårdt i det. Det er simpelt, hvilket er noget jeg sætter pris på (gider ikke de der nørdetastaturer), og har medieknapper og de andre nødvendige ting - og det er mekanisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Dynn skrev:

Jeg har aldrig været fan af Razer, men har tidligere kunnet lide Corsairs også. Lige indtil de begyndte at anvende "gamer-fonten" på deres tastaturer, som nu ligner bræk.:

lXKY0VG.png

Macro-taster er også noget jeg undgår, da jeg synes det tilføjer unødvendig fyld. Jeg bruger dem aldrig alligevel, og hvis jeg virkelig skal bruge en tastekombination, kan jeg lave den på min mus, eller rebinde en anden tast.

Da det blev tid til at skifte mit tidligere Corsair K70 ud, så jeg, at de alle sammen nu havde den lortefont der, og skiftede mærke til Logitech. De har også meget gaminghalløj, og selvom deres headsets ser mere nørdede ud end et rumskibsheadset, lavede de ét tastutur jeg godt kunne lide:

cYLlJCx.png

Logitech G413. Det er billigt, hvilket gør det ideelt at skifte ud hvert år når det bliver for klamt, eller man har slået for hårdt i det. Det er simpelt, hvilket er noget jeg sætter pris på (gider ikke de der nørdetastaturer), og har medieknapper og de andre nødvendige ting - og det er mekanisk.

@Dynn Tusinde tak for det lange svar, tænker lige jeg tjekker det ud. 

 

Overvejer også lidt at få fuldt Logitech eller måske corsair setup, da de begge laver vandvitige produkter og bare se ekstremt flotte ud sammen.

 

Det lyder godt så kunne måske overveje det, hav en god dag! 

15 timer siden, Sunix skrev:

Jeg har Blackwidow chroma x mercury white, som er meget godt og ser vildt godt ud i hvid, altså tastaturet er hvidt også kan du putte what ever lys på (Er træt af sorte tastatur med lys, det ser så kedeligt ud.), men den kunne du prøve

 

@Sunix Mange tak for svaret!

 

Er selv fan af de hvide tastature, da de ser smukke og elegante ud. Dog bliver de hurtigt beskidte efter min mening, og det er lidt træls. Men eller tak skal du have, forsat god dag! 

15 timer siden, Guzern skrev:

Det er legendarisk

 

@Guzern Mange tak for svaret, hopper lige en tur ind og kigger på det. Hav en super god dag! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.