Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - EDDY


Jacob Lee

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jacob Lee / Jacoiv

Staff ingame navn: EDDY

Dit SteamID: STEAM_0:0:108964051

Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706

Forklar situationen: Min bil holder ude foran en gunshop. Jeg ser så en mekanikker komme løbende hen mod mig med roadblocks i hånden, han satte en roadblock på højre side af bilen.
Jeg spiller med creaMY på dette tidspunkt - creaMY kommer hen til bilen og siger til mekanikkeren at han ikke skal tage bilen, hvor efter mekanikkeren fjerner sin roadblock og jeg bakker mod gunshoppen
Han går bagved bilen og bliver klemt mellem bilen og muren. EDDY kommer så og kikker på den måde det er sket på, creaMY prøver så at forklare EDDY at det var en fejl og han var til stede.
Efter han tog fat i mig og løftede mig om bagved gunshoppen, prøver jeg at forklare EDDY at det ikke var med vilje og det var en fejl. EDDY vælger så at jaile mig i 300 sekunder.
Derefter giver han mig 2 dages carban oven i. Og kommer med kommentaren "Så har du noget at klage over"

Bevis: 
Dette er videoen fra creaMY hvor i kan se hvordan det skete.

Det nederste klip er mit.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til @jacoiv

 

Omhandler klage over straf af Cban og jail i 300 sek.

 

- Du for jail i 300 sek:  For at køre en person ned. 

- Du for 2 dags cban: For at svine/true en admin i case. Din sidste film viser tydeligvis, at din stemme er mute under hele samtalen. Derved finder jeg ikke den brugbart i din klage, og at man slet ikke kan gå ud fra den. 

- Du for 2 dags cban: For at ikke vise på nogle måde forståelse for dine handlinger inde på serveren. Og viser på ingen måde forståelse for dine fejl ved CDM.

 

Håber det var svar på din klage. Ellers er du altid velkommen til at kontakte mig inde på serveren.

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, EDDY skrev:

Svar til @jacoiv

 

Omhandler klage over straf af Cban og jail i 300 sek.

 

- Du for jail i 300 sek:  For at køre en person ned. 

- Du for 2 dags cban: For at svine/true en admin i case. Din sidste film viser tydeligvis, at din stemme er mute under hele samtalen. Derved finder jeg ikke den brugbart i din klage, og at man slet ikke kan gå ud fra den. 

- Du for 2 dags cban: For at ikke vise på nogle måde forståelse for dine handlinger inde på serveren. Og viser på ingen måde forståelse for dine fejl ved CDM.

 

Håber det var svar på din klage. Ellers er du altid velkommen til at kontakte mig inde på serveren.

 

- EDDY

Ved godt min stemme er muted, men jeg har ikke på nogen måde svinet dig til, det eneste jeg sagde var "Ses på staff klager" og ikke mere. 

 

Og en helt anden ting er det dig der ikke kan forstå det var en fejl at han blev klemt mellen en gunshop og min bil. Det var ikke på nogen måde med vilje.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.