Hop til indhold
Stavox

[Afslået] (staff ansøgning)


Peanut

Recommended Posts

Ingame navn: Jeg hedder Peanut (secondson) :-)                                                                                                                                        SteamID: STEAM_0:0:114885897                                                                                                                                                               IRL Navn: Jeg hedder Frederik Betti, nogle kalder mig Freddy :-)                                                                                                                Alder: Jeg er 13 år                                                                                                                                                                                       Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Jep jeg har været Admin og superadmin og bare mod. Har haft admin på 2 gmod servere og begge 2 var DarkRP servere. jeg har også haft admin i css så har endel erfaring med ULX komandoerne. Og de RP servere jeg har haft mod¨admin'og superadmin har været nogle ret "store" servere hvis i kender (Old School) hvor selv Slow css har spillet på + live streamet. men de mange servere har givet mig meget viden omkring hvordan det er og være admin på servere. jeg er helt enig med jer i det kan være svært somme tider men ja... altså det er et ansvar man har fået som man også skal kunne klare. Jeg syntes og det er fedt og hjælpe folk så man føler man ligesom gør noget for nogle. Tiltider kan det være træls hvis folk ikke kan tie stille og bare skriger af en. Men jeg har kunne håntere det og tage hånd om det indtil videre. jeg har også meget tid til at være admin så derfor har jeg også haft det så "meget". :)                                                                                                      Hvorfor skal vi vælge dig som moderator:? Det spørgsmål vil blive forklaret indirekte i mine andre svar.                                                                                                                                                                                                                          Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg hader det her spørgsmål fordi man skal skrive så meget om hvorfor man er bedere end andre. Men måske burde i velje mig pga jeg har været admin så mange gange på så mange servere. = jeg har meget erfaring med Admin og Ulx komando. Og pga. jeg har haft det kan jeg også håndtere presset når det jo kommer i nogle sager lidt bedere end nogle andre måske kan. Jeg er også meget aktiv på servere jeg har moderator på. jeg har heller ikke et særlig travlt skema jeg kan komme på Mandag kl: 3.10 Tirsdag kl: 3.10 Onsdag kl: 2.10 torsdag kl: 2.10 og fredag kl: 2:45 ca.             og derfra har jeg hele dagen til at hjælpe til på serveren i Weekenderne kan jeg værer oppe til kl 1.00-2.00 og andre weekender kan jeg lige så meget jeg har lyst til. jeg vil gerne spille meget på denne server så det er også lidt en grund til jeg ansøger om admin. :-).                                                                                                                                               Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kan alle de mere normale men jeg har fået meget erfaring fra det 3 andre servere plus nogle fra css. Jeg vil også gerne lære lidt flere af komandsne så jeg prøver og lære nogle lidt mere speciale istedet for jeg kun kender !bring !goto !kick !ban OSV....                                                                                                                             

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja saktens. Jeg syntes selv jeg har et meget stort ordforråd og er ret fin til at snakke sproget jeg er 75% Dansk Og 25% Italliensk. Jeg bruger min mic Hvis jeg ikke skal haste med noget ellers skriver jeg nogle gange. :-) men jeg bruger også min mic hvis jeg bare ikke orker at skrive. Men hvis folk spørg mig om jeg vil skrive plejer jeg bare at skrive istedet (hvis jeg taler utydeligt siger de det). Nogle få klajer over min mic og jeg ville prøve og rette på den så den er perfekt :-).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden? Jeg kan som jeg har skrevet komme på alle ugens dage. laver lige et skema.    Mandag: fra KL. 15:10 - 21:20      Tirsdag: fra KL. 15:10 - 21:20          Onsdag: fra KL. 14:10 - 21:20               Torsdag: fra KL. 14:10 - 21:20                            Fredag: fra KL. 14:40 - Så længe jeg vil(men nogle gange kl 1-2 stykker)                            Lørdag fra: der hvor jeg står op 9-10 tiden til når jeg vil stoppe.                                     Søndag: der hvor jeg står op ca. 9-10 tiden til 21:20 :)                                                                                                                                                                                                                                                                               Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en glad dreng på 13 år Jeg kan godt lide at hjælpe andre jeg tro nemlig Erligt lidt på karma. en kort forklarelse ( Karma er noget som hvis du gør noget godt sker der noget godt gør du noget dårligt sker der noget dårligt) Jeg har læst alle jeres regler og elsker jeres server :) og jeg har mange venner fra udlandet så jeg er Meget mod racisme.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Tak fordi i har ta'et jer tid til og læse min ansøgning. Jeg har brugt langt tid på den så håber i kan lide den :)                                                                                          HA' EN FORTSAT GOD-DAG/AFTEN FOLKEN!:)xD 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.