Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bilfri Søndag


Jaken

Recommended Posts

Nu vil i 100% tro at jeg troller. Men nej nej, jeg kunne godt tænke mig bilfri søndag! For jeg har lige lagt 175k for en Hybridbil...

Der var nogen få problemer med post etc. men ellers kunne det være fedt.

Der var meget færre CDM og idioter der kørte ind i hinanden.

Det kunne sikkert også være noget vi kunne finde på at gøre igen i Danmark idag, fordi at vi er ved at blive overvægtige eller vil være med til at redde verdenen.

Jeg så også nogen forslag om en Tesla? Hvilket også kunne være en ide til Bilfri Søndag for at sprede noget mere hype. Det er trods alt også kun en gang om ugen.

 

Det var sgu hygge nok med Bilfri Søndag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral reputation, jeg tænker sådan set er det er en fantastisk ide som nogen har fundet på, og gøre det vær villa sku være ganske lækkert. Da der er mindre fps drops jeg plejer at kører ~60 fps med 55-70 spillere inde, men til bilfri søndag kørte jeg  ~120 fps, men nok det bedste var nærmest ingen CDM cases, fordi der ikke var så mange biler og det var sku meget dejligt. Men til gengælden del cases der lød på: "Jeg har mistet alle mine penge!!" eller "HVOR ER MINE BILER???", Men det minus der er ved bilfri søndag er, der var ikke ret mange spillere inde fordi folk kan lidt at drøne rundt i deres Nissan eller Raptor idc. Men summa summarum nogle vil seriøst elske det(Mig), men der er en også en pæn sjat det vil hade det, og vi plejer jo at have en fuld server om søndagen, men det havde vi ikke den 1. April sikkert grundet bilfri søndag. Kommentere gerne hvis i har yderligere spørgsmål til min holdning :)

Link til kommentar
Del på andre sites

God idé! Så tager det også kun lige politiet 10 minutter at komme ud til din base, hvis du bliver raidet. For ikke at tale om hvor få spillere der vil være på om søndagen. Og hvordan har du tænkt dig at man skal flytte printere når man raider? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Man køber en hybridbil. Det er hele pointen. Ved ikke hvor grundigt du læste mit forslag men, jeg har oplevet andre forslag om "Når nu der er Bilfri Søndag kan vi så ikke få en Tesla?" etc. Det at vi får en Bilfri Søndag åbner også op for flere biler, hvilket jeg har set mange andre efterspørge... (Dog hybridbiler) 

 

Politibilerne og Borgmesterens bil fungerede fint. Men Post og Mekaniker virkede vist ikke, hvilket kunne blive fixet. Så alle statjobs har en sikret bil. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jaken skrev:

Det kunne sikkert også være noget vi kunne finde på at gøre i Danmark idag, fordi at vi er ved at blive overvægtige eller vil være med til at redde verdenen.

 

Man gjorde det  i 70'erne i næsten tre måneder.

Hvis vi skulle have bilfrisøndag hver søndag, ville det være rimelig træls for den del af spillerne som ikke har super meget tid til at spille i hverdagene - mig inkluderet. Søndag er en stille dag, der sker aldrig rigtig noget, og derfor er der mange som bruger den til at spille i stedet. Hvis vi så skulle tvinge dem til at køre i kedelige langsomme biler, ville der ikke være meget morskab for dem som normalt har travlt i hverdagene. :frown:

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Houston skrev:

Man gjorde det  i 70'erne i næsten tre måneder.

Hvis vi skulle have bilfrisøndag hver søndag, ville det være rimelig træls for den del af spillerne som ikke har super meget tid til at spille i hverdagene - mig inkluderet. Søndag er en stille dag, der sker aldrig rigtig noget, og derfor er der mange som bruger den til at spille i stedet. Hvis vi så skulle tvinge dem til at køre i kedelige langsomme biler, ville der ikke være meget morskab for dem som normalt har travlt i hverdagene. :frown:

Bilfri mandag?!

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Houston skrev:

Man gjorde det  i 70'erne i næsten tre måneder.

Hvis vi så skulle tvinge dem til at køre i kedelige langsomme biler, ville der ikke være meget morskab for dem som normalt har travlt i hverdagene. :frown:

Ved godt at man gjorde det i 73. Men man kunne sikkert godt finde på det igen, hvis der selvfølgelig kom nok stemmer. (not)

Igen.. Det at der kommer en Bilfri Søndag åbner op for flere biler - Som er eftersøgt. Ikke kun "Tesla" men der kunne sikkert også tilføjes andre El - Hybridbiler. 

Den billigste Hybridbil koster 95.000 hvilket er 20.000 mere end Golfen. Hybridbilen kører højst ca. 80km/t hvor at Golfen kan komme op på ca. 100km/t. Derfor kunne Toyota Prius som er den billigste Hybridbil nedsættes i pris. 

Den kunne nedsættes i pris pga. den kører langsommere hvilket kunne være en god start for dem som lige har fået råd til en bil. Hvilket evt. også gør at flere køber Hybridbil og kan køre om Søndagen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jaken skrev:

Det at der kommer en Bilfri Søndag åbner op for flere biler - Som er eftersøgt.

 

Jeg har ikke oplevet nogen som hellere vil have en el-bil ind på serveren fremfor noget andet. Der var dog det forslag vedrørende en el-bil, men ham som foreslog det troede jo vitterligt, at bilfrisøndag blev en fast ting.

Dog ændrer det stadigvæk ikke på, at det er en stor fuckfinger til dem som ikke har fri fra skole 13:30 og har en hel dag ledig til Garry's Mod.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Houston skrev:

Jeg har ikke oplevet nogen som hellere vil have en el-bil ind på serveren fremfor noget andet. Der var dog det forslag vedrørende en el-bil, men ham som foreslog det troede jo vitterligt, at bilfrisøndag blev en fast ting.

Dog ændrer det stadigvæk ikke på, at det er en stor fuckfinger til dem som ikke har fri fra skole 13:30 og har en hel dag ledig til Garry's Mod.

Fri for skole på en søndag Kappa

Jeg har heller ikke ligefrem oplevet "El-bil" men stadig "bil". 

Det at der er en El-bil ændre vel ikke på deres ønske. Vedmindre de mener fart? - Og alligevel ikke. 

Når jeg tænker El-bil sidder jeg ikke og tænker Mmmm den der Toyota Prius den er dejlig. Jeg tænker Tesla, Bmw, Mercedes, Audi. - Fart og El.

 

Men jeg respektere dit argument, og syntes at det ville være åndsvagt og spild at tid at trække vores forskellige meninger videre, siden at vi ikke kan overbevise hinanden.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Jaken skrev:

syntes at det ville være åndsvagt og spild at tid at trække vores forskellige meninger videre, siden at vi ikke kan overbevise hinanden

Kan du seriøst ikke se, at det må være mega træls for dem som ikke har særlig meget fritid i hverdagene, som i stedet spiller i deres fridage såsom søndag, at de bliver tvunget til at køre i en el-bil, bare fordi de har et arbejde eller går på en ungdoms- eller videregående uddannelse? :unimpressed:

Eller var det bare en smart måde at afslutte en diskussion på? :mystery:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan sagtens forstå hvad du mener, og sagtens se at det kan være træls. 

Men det ændre ikke på min mening, og det er vel nok pga. det ikke går ud over mig selv. Hvor at det så går mere ud over dig og evt. andre.

Jeg ved ikke hvor mange vil syntes godt om det, og derfor prøver jeg også at lade den ligge imellem os. 

Så vi kan få nogen andre kommentarer, så det ikke bare er os to som sidder og diskutere.  :shitposting:

 

Jeg har skrevet min mening, du har skrevet din. Ingen grund til at fortsætte. Vi bruger alligevel kun de samme argumenter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.