Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Chuck Norris


Heil Sigurt

Recommended Posts

Dit ingame navn: Heil Sigurt

Staff ingame navn: Chuck Norris

Dit SteamID: STEAM_0:1:116605107

Staff SteamID: STEAM_0:0:39323916

Forklar situationen: Jeg joiner servern omkring klokken kvart i to, også går jeg ud af spawn og høre en masse stunstick lyde. Ser så en flok folk stå og stunsticke hindanden, og Chuck står og løfter dem op. Chuck vælger derefter at løfte mig op, og kaste mig af heldvedstil hvilket bare totalt ødelægger mit RP. Tror ikke rigtigt der er mere og sige, videoen forklare Cirka det hele.

Bevis: http://plays.tv/video/5ac1710ec4efcbfbd1/abuse

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Hvad havde du regnet med?

Du kommer ind kvart i to om natten og der er 15 mennesker på de fleste står med mig og de andre står og farmer deres printere og så har vi det sjovt, det generede ikke nogen ud over dig.

Det med at jeg tog fat i dig gjorde jeg fordi jeg troede du ville være med, men åbenbart ikke.

Men det din video ikke viser er at jeg beder dem alle sammen om at stoppe fordi du gerne vil have RP, og vi tager ud til stranden og spærre af.

Og når du gerne vil have RP så tænker jeg at det er fordi du selv skal lave RP og ikke stå og lave E2? Eller er det mig der tager fejl her?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er meget muligt du sagde de skulle stoppe, men har skam ikke rigtgt hjulpet. Folk rander bare rundt og RDM'er nu, og ja det er da klart jeg skrider og laver E2. Der er jo ingen der tager noger seriøst efter det der.

Og gør du noget ved det NIKS.... Er  klokken kvart i to eller 16:00 reglerne skal stadig holdes!

Link til kommentar
Del på andre sites

Her nu 10 mennesker på serveren der er ikke den eneste der laver RP og folk vil hellere have det sjovt i form af noget man ikke normalt gør.

Kun dig der render rundt og surmuler over at du er den eneste som vil lave RP, du kan ikke kræve at andre spillere SKAL spille RP bare fordi du som ene person har lyst.

Og hvis det er sådan et stort problem for dig, så log af og kom igen i morgen.

Willy må tage stilling til resten, for jeg gider ikke rigtigt at diskutere med dig.

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som @Chuck Norris siger, så havde vi det jo bare sjovt. Synes virkelig ikke at det er alt det værd at lave en Staff klage fordi du er den eneste der synes det ikke er sjovt. Plantandet stod du sammen med os og i nærheden af os som også Chuck Norris sagde at vi troede at var en del af hyggen!. Derfor var grunden plant andet vi slo dig med stunstick

 

Fra SilentWraith

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvfølgelig skal reglerne overholdes. Men når klokken er 02-05 om natten, så er det i min optik ikke alvorligt eller forbudt at have det lidt sjovt. Alle spillerne der var omkring Chuck var afklaret med det der foregik og det lod til at alle involveret havde det sjovt - på nær dig.

 

Hvis du mangler RP, så står det dig frit for at joine serverene i løbet af dagtimerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Willy skrev:

Selvfølgelig skal reglerne overholdes. Men når klokken er 02-05 om natten, så er det i min optik ikke alvorligt eller forbudt at have det lidt sjovt. Alle spillerne der var omkring Chuck var afklaret med det der foregik og det lod til at alle involveret havde det sjovt - på nær dig.

 

Hvis du mangler RP, så står det dig frit for at joine serverene i løbet af dagtimerne.

Jeg kunne ikke være mere enig. Men vil bare gerne have at han husker at vi stoppede da det var han gerne ville RP :v

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.