Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request Kianswag


kianswag

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:149214559

Jeg skal unbannes fordi jeg har lært at kigge om jeg har voice changer åbent før jeg joiner en rp server

Hvor jeg skal unbannes: Fordi jeg blev bannet fordi jeg brugte voice changer. Tidligere på dagen snakkede jeg på skype med nogle venner hvor jeg brugte min voice changer. senere på dagen startede jeg så min pc igen og havde ikke opdaget at voice changer programmet stadig var aktivt så jeg joinede bare. så blev jeg så trukket i admin case pga voice changer self. hvor der så er en der taler f*cking højt så jeg ikke kan høre hvad adminen siger hvor jeg så spørg ham om hvad han siger. hvor han så svarer hører du ikke efter også blev jeg bannet med grunden: Voice Changer|Hører ikke hvad admin siger

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:149214559

Grund: Hører ikke efter - Voice changer

Navn: Musti Allahbari

AdminID: STEAM_0:0:45530609 - Taroux [moderator]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-03-18 23:19


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Musti.
Jeg forstår ikke, at du påstår, at du ikke vidste, at dit voicechanger var aktiveret. Du løber rundt udeforan Bank Of America og snakker med dit voicechanger aktiveret, her er der mange andre spillere (omkring 5 stk.) der kommentere på, at du har voicechanger på, hvor jeg kan hører du bare griner, og skifter rundt i dine forskellige stemmer (Høj og lys stemme til dyb stemme).

Tænker ikke, at det er det smarteste at lyve i din unban request.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Taroux skrev:

Hej Musti.
Jeg forstår ikke, at du påstår, at du ikke vidste, at dit voicechanger var aktiveret. Du løber rundt udeforan Bank Of America og snakker med dit voicechanger aktiveret, her er der mange andre spillere (omkring 5 stk.) der kommentere på, at du har voicechanger på, hvor jeg kan hører du bare griner, og skifter rundt i dine forskellige stemmer (Høj og lys stemme til dyb stemme).

Tænker ikke, at det er det smarteste at lyve i din unban request.

jeg har kun haft en voice changer stemme på det andet var helt min egen stemme jeg. Desuden var der kun en der sagde at jeg havde en lys stemme. hvor jeg bare troede han mente min normale stemme. Folk kommenterede på min accent fordi jeg bruger en indisk accent. Men der var kun en der kommenterede på jeg havde en lys stemme

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, kianswag skrev:

jeg har kun haft en voice changer stemme på det andet var helt min egen stemme jeg. Desuden var der kun en der sagde at jeg havde en lys stemme. hvor jeg bare troede han mente min normale stemme

Nej det var ikke din egen stemme, jeg havde hørt dig snakke normalt tidligere, og de stemmer du brugte var ikke din egen. Man kunne høre at dit voicechanger var dårligt, da din lyd skrattede og din stemme var meget udtydelig, men man kunne samtidig høre at du skiftede stemme... Der var ikke kun en der sagde noget til dig, der var somsagt omkring 5 mennesker der løb efter dig og pointerede dit voice changer, hvor du efterfølgende bare grinte og løb videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Taroux skrev:

Nej det var ikke din egen stemme, jeg havde hørt dig snakke normalt tidligere, og de stemmer du brugte var ikke din egen. Man kunne høre at dit voicechanger var dårligt, da din lyd skrattede og din stemme var meget udtydelig, men man kunne samtidig høre at du skiftede stemme... Der var ikke kun en der sagde noget til dig, der var somsagt omkring 5 mennesker der løb efter dig og pointerede dit voice changer, hvor du efterfølgende bare grinte og løb videre.

hvis det ikke var min normale stemme kan jeg godt se at det er lidt mærkeligt. Jeg installerede voice changer programmet i går samme dag som jeg skulle bruge det (på skype self) så jeg ved ikke helt hvordan det fungere ud over jeg åbner det og trykker på en stemme. Det kan godt være at hvis man trykker på nogle knapper på sit keyboard aktiver det en stemme det ved jeg ikke. Men jeg afinstallere voice changer programmet for jeg vil være sikker på at det ikke sker igen. Jeg vidste heller ikke folk snakkede til mig da mig og Waxi bare løb rundt 

 

10 minutter siden, kianswag skrev:

hvis det ikke var min normale stemme kan jeg godt se at det er lidt mærkeligt. Jeg installerede voice changer programmet i går samme dag som jeg skulle bruge det (på skype self) så jeg ved ikke helt hvordan det fungere ud over jeg åbner det og trykker på en stemme. Det kan godt være at hvis man trykker på nogle knapper på sit keyboard aktiver det en stemme det ved jeg ikke. Men jeg afinstallere voice changer programmet for jeg vil være sikker på at det ikke sker igen. Jeg vidste heller ikke folk snakkede til mig da mig og Waxi bare løb rundt 

 

Lige meget hvad var det en fejl jeg har afinstalleret voice changer programmet og håber jeg kan blive unbannet så jeg kan komme ind og rp med mine venner igen.

 

 

15 minutter siden, kianswag skrev:

hvis det ikke var min normale stemme kan jeg godt se at det er lidt mærkeligt. Jeg installerede voice changer programmet i går samme dag som jeg skulle bruge det (på skype self) så jeg ved ikke helt hvordan det fungere ud over jeg åbner det og trykker på en stemme. Det kan godt være at hvis man trykker på nogle knapper på sit keyboard aktiver det en stemme det ved jeg ikke. Men jeg afinstallere voice changer programmet for jeg vil være sikker på at det ikke sker igen. Jeg vidste heller ikke folk snakkede til mig da mig og Waxi bare løb rundt 

 

Lige meget hvad var det en fejl jeg har afinstalleret voice changer programmet og håber jeg kan blive unbannet så jeg kan komme ind og rp med mine venner igen.

 

 

Jeg har spillet på serveren længe så hvorfor skulle jeg med vilje smide det hele på jorden

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Taroux skrev:

Du skal verify din TeamSpeak før jeg kan hjælpe dig 

oh okay jeg bruger normalt ikke teamspeak så jeg aner ikke hvordan det fungere xD

12 minutter siden, Taroux skrev:

Jeg kan se du lige er leavet - kom ind igen :)

 

jeg skal lige finde ud af hvordan det virker så skriver jeg til dig :D

jeg tror det virker nu :P

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.