Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Kasper


CroxX #Kawer

Recommended Posts

Ingame navn: Kasper
SteamID: STEAM_0:1:61797980
IRL Navn: Kasper
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej ikke meget har spillet med Mads Madsen før men ved ikke hvor men husker ham.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig som mod fordi jeg tit er aktiv (Har lige været på lejrtur i 1 uge så har ikke været aktiv den uge) Jeg kan reglerne har ikke selv set admins har så mange problemer med mig. Jeg har ikke nogen problemer med andre admins har det godt med dem 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan alle ULX commands (måske ikke alle de custom commands herinde som scene og deathscene kan jeg godt men hvis i har andre end dem)

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja, jeg snakker meget ofte, og skriver hvis det er nødvendigt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Kl 4 er jeg aktiv det meste af dagen og i weekendenden er jeg aktiv fra kl 11 eller 12 til kl 18.00 eller mere eller mindre :D

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ved ikke helt hvad jeg kan skrive men hvis i vil vide noget bestemt spørg så svarer jeg :D
Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutes ago, Marcuss said:

Neutral

 

- Fyld lidt mere på spørgsmålene, de her spørgsmål er ikke ja/nej spørgsmål.

- Jeg har hørt du spiller et andet spil, som var " meget " sjovere.

- Ellers er du skide flink, og sjov at spille med.

Ja, spiller det ikke mere :D men skriver lige min mere til min ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

  • Mange tidligere konflikter med forskellige medlemmer af Staff holdet. Blandt andet flere staff klager og flabede svar når ting ikke er gået din vej.

Jeg har vel egentlig kun brug for at skrive en grund, fordi jeg tror at det alene er nok til at du ikke er egnet.

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutes ago, Metro said:

-Rep

 

  • Mange tidligere konflikter med forskellige medlemmer af Staff holdet. Blandt andet flere staff klager og flabede svar når ting ikke er gået din vej.

Jeg har vel egentlig kun brug for at skrive en grund, fordi jeg tror at det alene er nok til at du ikke er egnet.

Du har ret med jeg kan havde været flabet, kan godt blive sur hvis folk ikke forstår hvad jeg mener osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.