Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cream


Egernet Egern

Recommended Posts

Dit ingame navn: Panda John
Staff ingame navn: Cream
Dit SteamID: STEAM_0:1:51403804
Staff SteamID: STEAM_0:1:106295230
Forklar situationen: Det der sker det er at Cream og en af hans kammerater holder inde i vores KOS zone og derfor skyder vi på dem, fair nok de kører om bag en sten og løber efter os ind i vores base og skyder os, derefter skriver Cream's mate /raid og cream skriver ingenting, derfor kontakter jeg admin med FAIL RP som grund eftersom der klart og tydeligt står i jeres regler at man skal skrive /raid eller /raidjoin når man tager del i et raid. Blasterion kommer og tager sig af sagen men sjovt nok så falder det ud til Cream's fordel hvor han kun må nøjes med en skideballe men havde det være mig som begik fejlen med at glemme at bruge jeres /raid eller /raidjoin ville jeg som André (ja jeg havde en ekstra admin indeovre fordi jeg følte det at tale med blasterion var som at tale med en dør, bad om en højere rangeret admin men det ville han ikke skaffe og eftersom jeg er nødt til at acceptere det jeg får kunne jeg ikke gøre ngoet ved det.) sagde blive jailet i 5 minutter.
Bevis: Udover mig selv var: God is white STEAM_0:1:31994534 og [NFDK] TotalDeaths STEAM_0:0:28343200 tilstede. Derudover skrev Cream os selv til Blasterion efter Blasterion havde givet ham en skideballe at det glemte han lige og han var ked af det.

 

Det jeg egentlig ville frem til med det var at jeg forstår ikke hvorfor jeg vil blive straffet med 5 minutter hvis det nu var mig der gjorde det og fordi han var admin ville han sådan set bare få at vide at øv bøv det er ikke i orden det du lige har gjort, kan du så skynde dig at skrive /raidjoin.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, jeg har forsøgt så godt jeg kan at forklare det hele nedenunder her

Der kan forekomme stavefejl eller sætninger der ikke giver mening for dig, men spørg endelig hvis jeg ikke har uddybet det nok.

 

Jeg og Hans Petersen køre rundt på mappet, vi kommer forbi jeres base på græsplænen hvorefter vi bliver beskudt på indefra jeres base. Der kommer en grå Audi kørende ind i basen hvorefter vi vælger at følge efter bilen ind i basen, vi begynder at skyde jer da i har skudt på mig og Hans. Vi for jer allesammen skudt inde i basen, Hans begynder at raide, men jeg gjorde ikke noget da min hensigt ikke var at raide jeres base. Hans Petersen går igang med at tage printerne ned fra 2 etage, han skubber dem ned af trappen for at efterfølgende smide dem i en bil sådan han kan få dem ud af basen, jeg tager fat i 2 printere og skubber dem ned af trappen for at få plads til at jeg kan komme ned igen, da kommer Blasterion flyvende i case, han forklare at jeg skal raid joine, i og med jeg har taget fat i 2 printere, jeg skriver raid join og tager min keypadcracker frem og begynder at cracke døren i garagen for at komme ud af basen igen.

 

Ja. Jeg skrev til Blasterion på Steam efter casen da jeg er typen der underskylder selvom jeg måske ikke har lavet en fejl,  jeg er bare typen der gør det. Hvis du er intresseret i at vide hvad der er blevet skrevet kan jeg godt vise dig det her " Sry m8, havde lige glemt det <3 " - Jeg vælger at skrive det til Blasterion da jeg et stykke hen af vejen godt kan følge ham i det han siger.

 

Det med hvordan din admin case har foregået har jeg ikke være indblandet i, dermed mener jeg selv at det ikke er realevent her, jeg har kun snakket med Blasterion under selve casen.
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Er fuldt ud med på hvad du siger, men nu indrømmer du jo så at du har haft del i raiden hvor der i min case blev slået fast af Blasterion at du ikke havde del i raiden i og med du "kun" havde flyttet på et par printere, men her siger du selv at du har haft indflydelse på selve raidet (den her del er blasterion selvfølgelig velkommen til at kommentere på), men derfor føler jeg stadig ikke at en person der ikke følger serverens egne regler er egnet til at kunne straffe andre spillere .

 

Men mit næste spørgsmål jeg egentlig os meget gerne vil have svar på er hvorfor det er sådan at jeg bliver smidt i 5 minutters jail hvis det var mig der begik fejlen men du kan få lov at gå med en advarsel, du var i RP ligeså vel som jeg var på det tidspunkt og syntes du skal straffes på lige fod med os andre spillere med 5 minutters jail.

 

-Panda John

Link til kommentar
Del på andre sites

Men så kan man vel argumentere for hvor godt du har sat dig ind i casen. i og med at du konstant sagde at han ikke havde del i raiden i og med han blot flyttede printere og ikke havde noget med personen hvis bil de smed printerne ind i men han bare hjalp ham med at flytte printere.

 

-Panda John 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er altid "hvis jeg havde gjort det samme, så var jeg uden tvivl blevet straffet for det."

 

Vi prøver så vidt muligt at lære vores staffs, at en løftet pegefinger i mange tilfælde er nok til, at en spiller lærer eller stopper med den slags adfærd.

Jeg kan garantere dig for, at du var ikke blevet jailed, men derimod også fået en chance for at skrive /raidjoin, ligesom Cream. Medmindre du selvfølgelig havde haft en attitude mod den pågældende staff - så er det noget andet.

 

At du sidder og spåer om fremtiden, og indirekte påstår at staffs ikke må lave fejl i ny og næ er utroligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.