Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere Slots.


TøseN

Recommended Posts

Vi alle kender det, Der er fuldt på evo eller rock. vi kan ikke komme inde og hygge med vores venner derfor

laver jeg dette forslag om flere "Slots". jeg har de sidste 2 dage brugt 45 Min til 60 Min på at komme ind fordi at der er fuld, ved ikke om folk

bare lige er afk i 9.46 sek  og så lige trykker SPACE så hele deres timer starter forfra. Jeg ved dette ikke er et langt forslag men der er ikke så meget at sige om det det er bare et stort problem ifølge mig.

 

 

 

Håber at i ville snakke om dette og finde ud af noget

 

MVH Tøsen zz

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke rigtigt om du har kigget lidt under "Forslag" og faktisk læst om der er andre forslag med dette men jeg kan fortælle dig at for ca. 1½ uge siden var der et forslag med det samme som det du laver og der er blevet lavet mange forslag omkring dette og allesammen er blevet afslået..

Link til kommentar
Del på andre sites

Dav dav.

 

Ikke fordi jeg ved det eller noget. Meeeeeeeeeeeen, jeg er 100% sikker på at hvis det ikke var et problem havde man skaffet flere slots. Server lag/start lag og alt det andet der bare ødelægger oplevelsen for de spiller der er inde når serveren er fuld er allerede et problem for nogle, plus så har denne sag vist også været oppe at vende. Hvis jeg altså ikke tager helt fejl.

 

God påske

- Nørskov

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.