Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Zork

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:167537512

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg vil super gerne have unban da alle mine venner spiller der inde hele tiden og det vil jeg gerne være en del. Af jeg synes det er en super fed server og jeg har fortrudt det jeg har gjort 100% jeg vil aldrig komme til at lave sådan nogle regl brud igen.. ):

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:167537512

Grund: Lyver i case - 'Han satte sin base oven i vores', mester du sat din efter - forsøger at snyde sig til P-kælderen - Respektløs

Navn: Zork

AdminID: STEAM_0:0:59644304 - TheBadCop [admin] - Profil

Unban: 01-04-18 01:33

Banned: 25-03-18 00:33


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa @ZorK

 

Dejligt at du ønsker at spille på vores servere igen, men det som du gjorde tolererer vi ikke her på Stavox. Altså du som du kan læse i din ban grund: "Lyver i case - 'Han satte sin base oven i vores', mester du sat din efter - forsøger at snyde sig til P-kælderen - Respektløs", summa summarum, du valgte simpelhen at kalde admin med: "bygger på vores base" og som du kan se på dette billede her under, har du altså sat din base efter hans, det fuldstændig respektløst og spil af min tid, at du simpel hen lige skal have den P-kælder som en mekaniker har, hvis du skal have nedsat dit ban ellers fjernet det, så må du komme op med nogle tæskegode argumenter, fordi du valgte jo selv at bryde vores regler.

249e40ae5f6ad5c0f7f4034af2e72680.png.365eae022013a2f3e04d07e2e9810bbd.png

//TheBadCop

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ved jeg godt og det var mega dumt af mig..

 

Men jeg var træt tænkte mig ikke om og jeg ved godt det var virkelig dumt gjort.. jeg kan godt se jeg spil af din tid, men jeg var bare rigtig dum.. Undskylder meget vil bare gerne ind og spille med mine venner.

 

Jeg har også fået læs alle jeres regler nu. 

 

Det vil self aldrig komme til at ske igen og jeg kan godt se det var rigtig dumt.

 

Jeg har lært af min straf 100%

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.