Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Anders TSS - Staff Ansøgning


InstanT

Recommended Posts

Ingame navn: Anders TSS
SteamID: STEAM_0:0:85552595
IRL Navn: Anders Kæmpe 
Alder: 14 (12.05.01)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej, desværre men jeg er klar på at prøve det!
 Jeg har dog været leder af et CS:GO Team som tog til LAN events.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
 Jeg er mere kvalificeret end andre pga. Jeg er god til at holde hovedet koldt i svære situationer,
 og traffe de beslutninger som der nu skal tages
. Jeg er meget neutral i form af at hjælpe andre mennesker jeg sætter mig altid i personernes sted
 og prøver at forstå hvordan de har det og hvordan de ser på tingene.
 Jeg ville aldrig gå fra en Case hvor en af parterne ikke var retfærdigt behandlet. 
Hvis jeg var i en case med fx. En gang member og en jeg ikke kender, ville jeg aldrig tage en gang members parti,
 jeg ville derimod igen være neutral og sætte mig i deres position.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har kendskab til ULX, men er ikke erfaren i det.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er født i Danmark og har boet her hele mit liv,
 jeg snakker Dansk og Engelsk flydende. Jeg bruger altid min mikrofon hvis muligt. Jeg har en Blue Snowball og HyperX Cloud 2,
 som er høj kvalitet inden for Audio.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?
 Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg stoppede til Håndbold efter at have spillet det i 12 år,
 så jeg går ikke til nogen fritids aktivitet lige PT.
 Jeg går i skole og er hjemme fra skole klokken 15.00 i gennemsnit.
 Når jeg kommer hjem fra skole plejer jeg at sidde foran computeren indtil jeg går i seng omkring 23.00. Der er dog untagelser såsom Ferie, Venner osv.
 I weekenden plejer jeg at være på fra når jeg står op til omkring 2-5 stykker om natten.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en Frisk dreng som kommer fra Fyn.
 jeg bruger altid min computer, og er ALTID den som kaldes op hvis der er problemer med IT i skolen.
 Jeg har brugt computeren lige siden jeg var 6 år, igennem den tid har jeg lært rigtig meget om computeren og en smule programmering.
 Jeg elsker IT og og elsker at arbejde med det. Jeg skriver meget hurtigt og uden de største stavefejl.
 I min sidste ansøgning fik jeg at vide at jeg har været i for mange cases, der blev dog ikke nævnt at jeg er dem der her kaldt Staff de flete gange.
 Jeg kalder måske for admin lidt for tit, jeg har dog altid en grund og gør det fordi jeg gerne vil have stoppet dem som ikke er så god til at RP,
 jeg går altid bagefter og ved at de lærte noget af det, fordi de gange jeg har gjort noget forkert har jeg altid fået noget positivt ud af det.

Mange tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning.
-Anders
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.