Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flabede spillere


Recommended Posts

Ofte er folk træt af, at de ikke kan få deres værdiggenstande tilbage, da de enten selv har lavet en fejl, eller at der ikke er tilstrækkelige beviser til at kunne gøre noget ved sagen. Her bliver mange ofte irriteret og kan nemt få en flabet attitude. Nu ved jeg ikke med jer andre, men jeg plejer bare at ignorere det, udover hvis det er i en grad som ikke er acceptabelt, og man kan i nogle tilfælde straffe dem for det. 

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 3
  • Zing! 1
Link til kommentar

Men, burde det ikke være her hvor i kan kigge igennem det? Selvfølgelig kan jeg godt se at det er irriterende. Men, hvis man udefører et arbejde hvor man leverer en service, så er du garanteret at du vil møde nogle med en dårlig attitude eller som er flabet. Som Casper nævner, så kigger han igennem det. Måske er dette vejen frem i forhold til “større konsekvenser” som du nævner? Så går det heller ikke ud over folk, der er blevet irriteret over en hændelse, men som generelt holder en pæn tone.

Redigeret af Paki
  • +Rep 1
  • Zing! 1
Link til kommentar
7 minutter siden, Paki skrev:

Men, burde det ikke være her hvor i kan kigge igennem det? Selvfølgelig kan jeg godt se at det er irriterende. Men, hvis man udefører et arbejde hvor man leverer en service, så er du garanteret at du vil møde nogle med en dårlig attitude eller som er flabet. Som Casper nævner, så kigger han igennem det. Måske er dette vejen frem i forhold til “større konsekvenser” som du nævner? Så går det heller ikke ud over folk, der er blevet irriteret over en hændelse, men som generelt holder en pæn tone.

 

Det er bare langt fra alle mennesker som kan holde ud at høre på lort fra andre hele tiden.

Betyder det, at de ikke er egnede som staffs? Nej, for så er der praktisk talt ingen staff tilbage.

 

Nu kender jeg godt selv følelsen af at have haft en lang dag på arbejdet og have hørt på en masse lort fra nedladende voksne som altid vil diskutere om jeg virkelig har mere hakket fars til en tier, som jeg bare gemmer ude i køleren til mig selv - efter en lang dag med den slags, er man rimelig psykisk smadret og orker ikke rigtig noget. Btw, det er ikke en fed følelse.

 

Selvfølgelig kan man komme i en frustrerende situation, men det er ens eget valg om man vil lade sin frustration gå ud over andre.

  • +Rep 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
18 minutter siden, Houston skrev:

Det er bare langt fra alle mennesker som kan holde ud at høre på lort fra andre hele tiden.

Betyder det, at de ikke er egnede som staffs? Nej, for så er der praktisk talt ingen staff tilbage.

 

Selvfølgelig kan man komme i en frustrerende situation, men det er ens eget valg om man vil lade sin frustration gå ud over andre.

 

Det var overhovedet heller ikke for at hakke ned på nogle staff. Jeg mener bare at det går begge veje, og vil ramme for "bredt".

 

Sidste gang sådan en erklæring kom ud fra staffs side angående et andet emne, blev det brugt som grund til højre og venstre og ved de mindste ting. Jeg var der bl.a. selv til at overvære situationen, og da det tog overhånd meldte HoS også ud at det ikke skulle bruges ved små ting internt til staff. Det er mere dette jeg frygter.

  • +Rep 1
Link til kommentar
På 21/3/2018 den 12:15 AM , Paki skrev:

Det var overhovedet heller ikke for at hakke ned på nogle staff. Jeg mener bare at det går begge veje, og vil ramme for "bredt".

 

Sidste gang sådan en erklæring kom ud fra staffs side angående et andet emne, blev det brugt som grund til højre og venstre og ved de mindste ting. Jeg var der bl.a. selv til at overvære situationen, og da det tog overhånd meldte HoS også ud at det ikke skulle bruges ved små ting internt til staff. Det er mere dette jeg frygter.

Jeg husker ikke det du refererer til. :saddowns:

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.