Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning Theking


TheRedTiger

Recommended Posts

Ingame Navn: TheKing#FerieFuckSkolen

SteamID:STEAM_0:0:143522935

IRL NAVN: Keyhan

Alder: 12 år 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja det har jeg lidt men ikke så meget igen. Jeg vil gerne blive bedre til det og tror jeg kunne få hjælp af nogen er de andre som jeg fik idag.


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Fordi at jeg vil gerne hjælpe server. Jeg vil prøve 100% med og finde en løsning som vil hjælpe begge to i fx en konflikt jeg har spillet ca 800timer gmod på flere bruger men ja skal vi ikke tale om nu men komme til sagen:) har ikke spillet så meget på stavox men det vil jeg meget.  


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har læst ULX lidt om jeg vil self gerne læse mere om det har været admin 2 andre server som ikke var rp men sanbox men kender til mange.


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
jeg kommer fra afghanistan men har opvokset i danmark og taler flydende dansk skrive gerne men bruger min mic som standert.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed alle dage men ikke så meget om mandagen og tidsdagen fordi jeg har fodbold fra 4 til 6


Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
jeg er 12 år og går i 5 klasse, jeg er glad og vil hjælpe folk med deres problemer. Hvis jeg ikke er på, så kan du få fat på mig på skype eller steam på mobilen.

 

undskyld for den var så kort kunne ikke lige finde på mere.

 

MVH TheKing

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, TheRedTiger said:

undskyld for den var så kort kunne ikke lige finde på mere

Brug mere tid på din ansøgning, istedet for at smide den op når den er så kort

Hvor langtid har du spillet på serveren? Har aldrig set dig før.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.