Hop til indhold
Stavox

rip metros imac


Metro

Recommended Posts

1 time siden, Puff skrev:

Hvad har du lavet med den? :/ (Videoen virker ikke her inde)

 

27 minutter siden, Kagen skrev:

Hvad fanden har du lavet?

 

Jeg er stor fan af at synge, og jeg ramte åbenbart en høj node og så skete det her...

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, I Eath You <3 skrev:

I det mindste har du installeret Windows på din iMac...

 

Og min MacBook Pro. Jeg er meget tilfreds med MacOS, og laver også alt hvad der er relateret til min skole på det styresystem.

 

Men jeg kan ikke benægte at jeg stadig er mere familiær med Windows, og det uden tvivl er meget bedre til gaming og alt relateret til modding.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/23/2018 den 8:20 PM , Metro skrev:

Så er den ordnet, og så lærer man at passe bedre på ens ting, specielt hvis der er et æble på :)

78nCDFh.jpg9cnoBix.jpg

XD, jeg deler også altid min skærm op i 2, især mest når jeg spiller Minecraft, og ser Youtube 😎

”use your powers correctly” - En eller anden person derude, forhåbelig ✌️

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

gnGTJeO.png

 

Med dette billede afslutter vi historien om Metro's iMac. Den er givet videre til en ny ejer, der forhåbentligt vil elske den lige så højt som jeg gjorde. Jeg har erkendt at jeg er en nørd, og derfor har krav der ikke kan opfyldes af en iMac fra 2013 (who would've thought?). Min nye skærm er allerede på vej, og jeg gør klar til at gennemtæske min bankkonto når jeg skal købe ind til en ny Windows (ja du læste rigtigt) computer.

 

Jeg vil ikke skille mig af med min MacBook Pro, da jeg stadig mener at der ikke findes en bedre bærbar computer til studiebrug. Den kan også trække lidt tunge ting, men at kalde det en gamer bærbar er forkert. Bare spørg de stakkels mennesker der var fanget på Teamspeak med mig i går, som måtte lytte til en blæser der forsøgte at begå selvmord i 2 timer mens jeg spillede GMod. Indtil videre ser det ud til mit budget for den nye computer ligger omkring 17k, så fuck mig³, fordi jeg skal spare op nu.

 

Og så lige et sidste spørgsmål, hvor mange herinde har faktisk en gamer laptop?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Metro skrev:

Og så lige et sidste spørgsmål, hvor mange herinde har faktisk en gamer laptop? 

GTX 1060

Intel Core i5

8 GB Ram

255 GB SSD

Det er en Acer Predator Helios 300 til omkring 9000 Kr.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Lalle skrev:

Jeg har men ikke noget spicelt

GTX 1050

intel core i5

8 GB Ram

 

1050 er med 2GB VRam ikke?

 

53 minutter siden, Reyn skrev:

GTX 1060

Intel Core i5

8 GB Ram

255 GB SSD

Det er en Acer Predator Helios 300 til omkring 9000 Kr.

 

Hvis du har købt den inden for de sidste 14 dage burde du returnere den og købe den til 7990 i stedet 😉

Z0AwNqn.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er der bestilt ny.

 

Her er de originale specs:

dDzXuA9.png

 

Og her er så de dele jeg har valgt at opgradere:

m0ee43E.png

 

Det kommer til at stå skarpt med min "nye" ultrawide 😉

Z4YSYlM.png

 

Og ja, der er et VESA mount på vej, så den ikke skal fylde halvdelen af mit skrivebord 😄

SD9uQS9.jpg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Metro skrev:

Så er der bestilt ny.

 

Her er de originale specs:

dDzXuA9.png

 

Og her er så de dele jeg har valgt at opgradere:

 

 

Det kommer til at stå skarpt med min "nye" ultrawide 😉

Z4YSYlM.png

 

Og ja, der er et VESA mount på vej, så den ikke skal fylde halvdelen af mit skrivebord 😄

SD9uQS9.jpg

 

Ser fandme godt ud @Metro

 

Har du selv valgt dele og fået en til at bygge eller købt færdig, Eller får du delene så du selv bygger?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fischer1 skrev:

Ser fandme godt ud @Metro

 

Har du selv valgt dele og fået en til at bygge eller købt færdig, Eller får du delene så du selv bygger?

 

Den bliver bygget af dem, og så sendt til mig. Det garanterer at der ikke er noget der går i stykker, og jeg har 2 års garanti på hele computeren. Så hvis den en dag går i stykker, er det deres problem, og ikke mit.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Metro skrev:

 

Den bliver bygget af dem, og så sendt til mig. Det garanterer at der ikke er noget der går i stykker, og jeg har 2 års garanti på hele computeren. Så hvis den en dag går i stykker, er det deres problem, og ikke mit.

Hvem gør det for dig?

Skal selv snart finde ud af om jeg bare køber dele eller om den skal være færdig lavet (vil ikke bruge alt for mange penge)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fischer1 skrev:

Hvem gør det for dig?

Skal selv snart finde ud af om jeg bare køber dele eller om den skal være færdig lavet (vil ikke bruge alt for mange penge)

 

m0ee43E.png&key=fa71f05e3d43ad0a0393caf7

 

Det gør MM Vision, glemte lige at uploade dette billede til min originale post. Kunne også se det manglede i din citering.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fischer1 skrev:

Håber det bliver godt, det er jo lidt af et bæst :DDD 

 

Fortsat god dag! :))

 

Håber jeg endelig kan spille Minestryger med over 60 fps, ellers bliver jeg lidt mutten.

 

Og i lide måde 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Metro skrev:

Så er der bestilt ny.

 

Her er de originale specs:

dDzXuA9.png

 

Og her er så de dele jeg har valgt at opgradere:

m0ee43E.png

 

Det kommer til at stå skarpt med min "nye" ultrawide 😉

Z4YSYlM.png

 

Og ja, der er et VESA mount på vej, så den ikke skal fylde halvdelen af mit skrivebord 😄

SD9uQS9.jpg

 

Der bliver da ikke sparet på pengene, hva Metro. 😉 Jeg forventer et post med dit setup, når din pc kommer. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, TacoCat :D skrev:

Der bliver da ikke sparet på pengene, hva Metro. 😉 Jeg forventer et post med dit setup, når din pc kommer. 

 

Selvfølgelig, burde få VESA mountet i morgen. Selve computeren kommer nok mellem mandag-onsdag i næste uge.

 

Du skulle bare vide hvad jeg får som developer 😎

Jeg får 0 kroner 😭

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.