Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning - Gusse


Gusse

Recommended Posts

 

 Ingame navn: Gusse


SteamID: STEAM_0:1:70676922


IRL Navn: Gustav


Alder: 13 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja på en Anden server der heder ForbiddenRP som er dog engelsk men var en god admin er det dog ikke mere. Jeg håber jeg kan blive Admin her Fordi, det er min ynglings server. Jeg spiller næsten hverdag inde på serveren der er dog nogle punkter hvor jeg skal til fødselsdag eller noget men nok om det. Jeg håber jeg kan blive ADmin eller mod på serveren. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi Jeg har erfaring med at spille på andre servere og jeg har en del erfaring med næsten alt om Gmod. Jeg har spillet på serveren i lang tid og jeg kender en del om den.

Jeg synes Bare serveren er generalt fed fordi den har så mange gode admins og jeg håber jeg kan blive en af dem. Jeg synes helt klart at serven er den bedste jeg har spillet på nogensinde.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender nogle af dem men dog ikke alle, Jeg kender de genneralle som /goto eller /slay :D. Men elers kender jeg nogen der kan lære mig de fleste tror jeg.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg skriver 100% flydende dansk og ja jeg bruger også mic, det er heller ikke sådan en skrald mic som nogen har. Jeg snakker også flyende dansk nu har jeg jo levet i 13 år i Dankmark Jeg burde kunne det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

14:30-15:30 Kan jeg komme på og er jeg der jo nok i lang tid... i ved hvad jeg mener. og jeg kan godt være på i weekenden medmindre jeg skal til fødselsdag eller sådan noget. 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Ja jeg er den ung dreng der bare elsker at spille og især gmod. Jeg er sådan chill stille og roligt, ikee oppe at køre heletiden sådan helt hyper. Jeg er en frisk dreng som bare gerne vil spille noget gmod som mod eller admin. Ded var Ded

 

Faveller alt staff håber vi ses på jobbet .....

 

slut herfra :D

 

Ps. Bare en lille gave herfra:


 

Quote

Fail jeg lavede den her men Faveller

 

Stavox.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.