Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning. [Marcus]


Marcus

Recommended Posts

Ingame navn: Marcus. (Kan godt hedde noget efter Marcus, men det er nok fordi jeg er med i et gang).

SteamID: STEAM_0:0:52479969

IRL Navn: Marcus. (Giver lidt sig selv).

Alder: 13 År.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været " Super-admin " på en anden garry's mod server, som også var med DarkRP. Der inde lærte jeg hvordan man opføre sig som admin, og hvordan du skal håndtere admin cases. Jeg var admin på den server i ca. 4-5 måneder. På den samme server har jeg faktisk været admin 2 gange, hvor første gang lukkede serveren, og anden gang fyret de alle deres admin's fordi de gerne ville have nogle nye. En måned efter lukkede serveren. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret fordi jeg har prøvet at være Admin på et andet spilcommunity og ved hvordan man opføre sig som staff. Jeg er meget aktiv på jeres server, selvom jeg faktisk kun runder de 188 timer på jeres server. Jeg har spillet Garry's mod i næsten 1000 timer, hvor det meste af tiden har været DarkRP. Jeg er ekstremt aktiv på jeres hjemmeside, jeg er inde på jeres hjemmeside mindst hver anden time. Jeg føler jeg går glip af noget hvis jeg ikke tjekker den. Jeg er også aktiv på jeres TeamSpeak server, men det meste af tiden sidder jeg bare med mit gang og snakker med dem. Jeg er også altid frisk på at hjælpe og er meget aktiv i chatten.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan næsten alle basic ULX, jeg har jo som sagt været admin på et andet spilcommunity, hvor jeg også lærte ULX. Jeg kan dog ikke alle ULX kommandoer, men kan de " Normale ", som !goto, !bring, osv. Jeg har i dag været inde og kigge på nogle ULX kommandoer hvor jeg også har lært nogle, men jeg er frisk på at lære nye og flere.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Brug du ofte din mic etc.?: Jeg kan skrive og snakke dansk flydende, jeg er født og opvokset i Danmark, og jeg har snakket dansk i hele mit liv. Jeg bruger næsten altid min mikrofon da det er både nemmere og mere effektivt. Jeg skriv nok kun hvis jeg spiser, eller noget andet der gør så jeg ikke kan snakke. Jeg har bare et lille problem, jeg snakker ret hurtigt... Det er desværre noget jeg ikke selv ligger mærke til, men jeg prøver virkelig at rette op dette.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på mandag, onsdag og torsdag fra klokken 15:00-21:00. Med mindre jeg er sammen med mine venner, eller jeg laver noget andet. Tirsdag og fredag er jeg ca. 1 time forsinket da jeg skal ud med aviser og reklamer, men det tager ikke så lang tid igen. Tirsdag er ca. 16:00-21:00, og fredag er ca. 16:00-23:00. Om lørdagen er jeg på fra jeg står op til ca. Klokken 12:00. Hvor jeg kommer på igen ca. Klokken 19:00-23:00. Om aften. Om søndagen er det, det samme bare hvor jeg logger klokken 21:00.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en glad frisk dreng, der elsker at spille computer, især på jeres server. Jeg elsker at hjælpe folk, og jeg hjælper dem så meget jeg kan. Jeg filmer også næsten hele tiden mit spil, så hvis jeg kom admin case, ville det være meget nemmere da jeg har film på det hele. Jeg vil helst gerne kende alle reglerne, så jeg ikke bryder dem. Ellers elsker jeg bare at spille på jeres server og hygge mig.

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning.

 

 

- Marcus.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, MagnusBD said:

+REP

  • God lang ansøgning
  • Er ikke i så mange casses med dig mere
  • Spille tid er fin 

 

Tak fordi du tog dig tid til at lave en ordenlig ansøgning hvor du følger skabelonen :)

//MagnusBD

Tusind tak for dine fine ord.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Dixxi said:

+REP

-God ansøgning.

-Ikke så tit i cases.

-Rigtig flink.

Tusind tak for de fine ord, de sætter jeg stor pris på! ;)

 

10 minutes ago, zarex unknown said:

neutral rep mest godt

 

  • rigtig flink fyr
  • bliver lidt hurtig sur (har dog kun prøvet en gang)
  • rigtig glad og sød, høflig

Mange tak! Ja, vi havde en lille diskussion over den der staff klage... :P 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.