Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning - Minisoft


Mike Hansen

Recommended Posts

In-game navn: Minisoft

SteamID: STEAM_0:0:44289126

IRL Navn: Martin Olsen

Alder: 15

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: Fordi at jeg har meget styr på alle jeres regler, jeg er aldrig nogensinde blevet kicket eller banned eller jailed på jeres server, jeg kan lidt E2, og jeg har haft min egen server. Jeg vil gerne være mod fordi at jeg kan jeres regler, jeg vil ikke misbruge mit mod, og at jeg elsker og spiller rigtig meget på jeres server + Jeg er venner med de fleste af jeres andre meget flinke mods/admins/owners.

Kender du ULX kommandoerne?: Ja det gør jeg, jeg har engang haft min egen server (som sagt). Hvor jeg lærte alle de basic  ting som jail, gag, Slap, Osv. jeg ved hvad jeg skal gøre, og jeg kender alle commands som man skal bruge for at være en god mod, og hjælpe til med en god server.

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Altså nu er jeg 15 år men der er ikke ret mange der tror mig, da jeg har en meget lys stemme, jeg har ingen ide om hvorfor, men det har jeg haft i alle de 15 år, så det skal man lige bære over med mig.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:      Jeg vil nok give ham et ban på 24-48 timer på grund af self-supply og på grund af sit mass RDM

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:                 Give ham et kick på grund af Fading door abuse, eller så ville jeg give ham 5-10 min jail efter hvor mange han skyder.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:        Jeg ville nok give dem begge 5 min jail på grund af de taler grovt til hinanden.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:              Jeg ville give ham et perm ban på grund af at begynder at true med det.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:            Beder ham om at ændre det tillbage. eller så for han et kick. så hans navn ville forsvinde igen.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:         Jeg ville nok banne ham i 1 time for at misbruge sit job så meget.


Dette var min ansøgning.
i må have en god dag allesammen.
-minisoft

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.