Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændring på regl vedr. gangposts


Recommended Posts

Så her igår kom jeg ind i en situation hvor både Admin og players var forkert om en regl, vedr gangposts. For i regler står der dette "Når en gangpost bliver taget af et andet gang, bliver den rød - indtil de har taget den. Når gangposten er rød, er det tilladt at skyde folk der står og kaprer den. Det gang der står og kaprer posten må skyde andre personrt der udgører en trussel mod dem" i dette tilfælde skød jeg de player som var der, da jeg så de var igang med overtage min clans gang post. Deres holdning var at fordi jeg så dem prøve at overtage den så må jeg ikke skyde dem fordi de stoppede med at overtage den. hvilket er nået bullshit og fik det også konkluderet at man godt må skyde folk hvis man ser de er igang med at overtage en gang post via en Admin, hvis de så stopper med at overtage den så må du stadig gerne skyde dem da du har set de prøvede at overtage den.

 

Denne post er mere for at gøre den nuværende regl om gangpost lidt mere tydelig, da både Admin og de players jeg skød ikke vidste det var tilladt da der står man kun må skyde folk hvis den er rød, for der burde os stå at man os godt må skyde folk selv hvis den bliver grøn så længe man har set de prøver at overtage den.

 

håber den her post kan hjælpe

 

KH Fliz

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Du må gerne skyde personer som er ved at overtage en gangpost dit gang ejer i forvejen. Krigen i har gør ikke at de er nødsaget til at blive ved posten, derfor må du selveføldig stadig skyde dem når de løber væk da de stadig har vært igang med at tage din gangpost.

Ser ikke nødsaget til at ændre den regel, faktisk giver den god mening og er ren logik.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.