Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Nørskov


Fliz - csgoroll.com

Recommended Posts

Ingame Navn: Fliz

Staff Navn: Nørskov

Server: Rockford

 

Situation: Jeg vil prøve at forklare denne episode som skete for et par dage siden så godt som muligt, så mig og min ven arbejder som pakkeomdeler og vi vælger så at køre hen til cirkel K. min ven, så dum som han er. Vælger at skyde på en bil som holder ved Cirkel K. personen som så sider i bilen er Nørskov og han vælger så at flyve min ven væk da min ven brød en regl. men Nørskov vælger så at grine situationen af med min ven da min ven informere ham om at "postmand per går rouge da han er træt af livet" og derefter vælger Nørskov at sætte min ven tilbage til hvor han tog ham fra. mig og min ven køre derefter videre. Cirka 5 minutter senere er vi så i et police chase hvor Nørskov vælger at jail min ven for det han lod ham gå for.

 

Vi sad i en RP situation hvor vi flygter og så jailer han min ven midt på vejen mens vi flygter, for nået han faktisk lod ham gå for. jeg syntes selv det er meget forkert af en som er kvalificeret som Admin/Mod. Specielt da det ikke første gang hvor mig eller min ven har mødt denne opførsel for Nørskov.

 

Situation 2: Så sent som igår sket der nået igen. mig og min ven ville have hjælp fra politiet og derfor kørte vi hen til en politi betjent. han skød så vores bil så den stoppede uden grund. derefter diskuterede vi med betjenten og han truede os med at arrest os. han løb så videre. min ven vælger så at skyde betjenten da han truede os med arrest. derefter reporter han "RDM" på min ven. "Nørskov" kommer så. han tager min ven med op på et tag med betjenten. betjenten vælger så at lyve om ikke at have skudt vores bil med hans "stop bil ting" og derefter siger han at han ville arrest os fordi vi talte med en "anden stemme" min ven fortalte så at det var blot vores RP, vi roleplayed som nogen med en lidt hård stemme. Men så vælger "Nørskov" tros at vi har fortalt hvad der er sket at jail min ven og lade betjenten gå.

 

Det her er ikke for at lave en kæmpe klage men jeg gør dette da jeg syntes at det for det første er pisse irriterende at man aldrig har nået at kunne sige i de situationer. teknisk set "Admins ord er lov" hvilket jeg føler ikke altid fungere da selv staff-medlemmet er forkert nogen gange. men jeg laver også denne klage da det ikke kun er irriterende men da det os ødelægger ens ry på serveren når folk ser man bliver jailet. os specielt når der ingen grund var, til den straf man fik tilgivet.

 

"Jeg respektere Nørskov som Admin/Mod, men jeg er meget uenig med hans valg og gøre måder"

 

Kh - Fliz

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Fliz.

 

Hvad er navnet på din ven, så kan det være jeg kan huske lidt tydeligere hvad det var for en case.

Angående igår havde du kørt en ned på fortorvet hvor man kan se på den scene jeg får, hvor du havde kørt skrå over fortorvet og dræbt en person.

Det gav jeg dig carban for selvom du var midt i en biljagt, hvilket bare var dårlig timing for dig at flygte efter du havde kørt en person over, som du ikke må.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Nørskov skrev:

Hej Fliz.

 

Hvad er navnet på din ven, så kan det være jeg kan huske lidt tydeligere hvad det var for en case.

Angående igår havde du kørt en ned på fortorvet hvor man kan se på den scene jeg får, hvor du havde kørt skrå over fortorvet og dræbt en person.

Det gav jeg dig carban for selvom du var midt i en biljagt, hvilket bare var dårlig timing for dig at flygte efter du havde kørt en person over, som du ikke må.

 

Min vens navn var "BubbiBjørn" og jeg tiltaler ikke kun mig nørskov. men jeg tiltalte til da du jailed min ven. mine fejl var tiltalte som brud på regler det er jeg klar over men de to situationer var ikke mig. men min ven du jailed. + ved ingen tid har jeg fået car ban. jeg har haft fået P.E.T job ban. men ikke car ban.

Nørskov det du siger med igår! jeg fik aldrig car ban af dig! jeg ved ikke om du så tiltaler mig med en anden! men jeg fik aldrig car ban. eller kørte nogen ned. igen. mig og min ven søgte hjælp fra politiet de skød vores bil vi skød ham. for at true os med arrest. derefter reporter han det som RDM du kommer og jailer min ven. selvom der ingen brud på regler var.

jeg vil dog også bede dig læse den her post igennem da du tydeligvis taler om nået der ikke skete. igår. var nået om en betjent der løg hvor min ven fik jail. den anden situation var for nogen dage siden. IKKE IGÅR

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan dog ikke huske at jeg har taget fat i en for at skyde på min bil? Har aldrig hørt sætningen "postmand per går rouge"?

Og jeg lader ikke folk gå. De får en verbal advarsel hvis det er, og så hvis det gentager sig får de en straf.

Så jeg har højst sandsynligt jailet ham for noget han har gjort igen som han gjorde tidligere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Og du er sikker på det var mig?

 

Den situation i går aftes går ud på at Bubbibjørn skyder Merlin fordi en betjent brugte stop bil ting på hans bil. Den betjent var så mig, da en bil der flygtede kørte forbi jer og jeg rammer så forbi. Merlin havde ikke engang stop bil ting, og din ven forklarer da vi er i case at det var fordi merlin havde brugt stop bil ting på hans bil og da han var gangster måtte han åbenbart godt bare skyde Merlin. Bubbibjørn forklarede mig at han ikke rigtig havde truet eller angrebet dem, men han troede at fordi han var gangster måtte han godt. Hvilket jeg derefter forklarer ham at man ikke bare kan skyde hvem man vil og man lige skal være sikker før man begynder at skyde på andre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Nørskov skrev:

Og du er sikker på det var mig?

 

Den situation i går aftes går ud på at Bubbibjørn skyder Merlin fordi en betjent brugte stop bil ting på hans bil. Den betjent var så mig, da en bil der flygtede kørte forbi jer og jeg rammer så forbi. Merlin havde ikke engang stop bil ting, og din ven forklarer da vi er i case at det var fordi merlin havde brugt stop bil ting på hans bil og da han var gangster måtte han åbenbart godt bare skyde Merlin. Bubbibjørn forklarede mig at han ikke rigtig havde truet eller angrebet dem, men han troede at fordi han var gangster måtte han godt. Hvilket jeg derefter forklarer ham at man ikke bare kan skyde hvem man vil og man lige skal være sikker før man begynder at skyde på andre. 

hvis det så var dig. hvorfor ville du så arrest os. du stoppede bilen siger du ved et uheld. men derefter brugte du den gun som smider folk ud af bilen og stun guner mig. og derefter er du ved at arrest mig og min ven.

men vedrørende Situation 1. at straffe folk for nået du lader dem slippe for. er ikke okay. og både mig og min ven kan huske det var dig. du holde ved cirkel K vi kom i en postnord lastbil. min ven skød på din bil du stod ud af din bil og fjøl min ven væk og lod ham gå derefter gik der 5 min hvor vi flygtede fra politiet. og så jailede du min ven og sagde til ham at han blev jailed for at skyde på din bil hvilket skete 5 minutter før. og hvor du så lod ham gå. det er mere den situation jeg vil fokusere på da jeg som sagt syntes det er unfair. specielt når det ødelægger ens ry på serveren når folk konstant ser en blive sat i jail for en grund som ikke giver nogen som helst mening.

men som sagt alt det her er ikke for at starte en kæmpe diskution for jeg har intet imod dig. jeg har kun nået mod de valg du tager, og de ting du gør

Link til kommentar
Del på andre sites

dsv var det hvad der skete og uden beviser ved jeg godt at denne post er ligegyldi men den er stadig det værd at sige frem. mere så du selv holder dig opmærksom. da det faktisk var det der skete men som sagt. vil ikke ligge en klage for hader dig ikke som mod er bare meget imod den måde du håndtere tingene. ligesom jeg skrev i min post "staffs ord er lov" hvilket er noget bullshit forstår godt at mange abuse og at det er nemt at se hvem der har gjort hvad. men det med at man får et 2 min sit og så bliver jailet uden at der faktiskt er blevet sagt konkrete beviser mod  en er sku lidt stramt. at man aldrig har nået at skulle have sagt. for der er mods og admins som lader en snakke og viser beviser men nogen gange nørskov så du meget meget hurtigt til at give straf selvom du måske straffer den forkerte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du vil sende feedback vores vej, som forresten super dejligt, må du meget gerne gøre det, når sagen stadigvæk er aktuel og helst ikke flere dage efter hændelsen er fundet sted. For så opnår vi situationer hvor vi ikke ved om det rent faktisk er Nørskov som er dårlige til at huske, eller dig som husker forkert. Den episode som du har beskrevet er selvfølgelig ikke acceptabel, men eftersom, at der er så stor forvirring omkring det her, bliver det nærmest umuligt for mig at nå frem til noget som helst. 

 

Jeg lukker klagen her, og ser det som åbent feedback til hele staff-holdet i stedet.

Tak for feedback. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.