Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Nørskov


Fliz - csgoroll.com

Recommended Posts

Ingame Navn: Fliz

Staff Navn: Nørskov

Server: Rockford

 

Situation: Jeg vil prøve at forklare denne episode som skete for et par dage siden så godt som muligt, så mig og min ven arbejder som pakkeomdeler og vi vælger så at køre hen til cirkel K. min ven, så dum som han er. Vælger at skyde på en bil som holder ved Cirkel K. personen som så sider i bilen er Nørskov og han vælger så at flyve min ven væk da min ven brød en regl. men Nørskov vælger så at grine situationen af med min ven da min ven informere ham om at "postmand per går rouge da han er træt af livet" og derefter vælger Nørskov at sætte min ven tilbage til hvor han tog ham fra. mig og min ven køre derefter videre. Cirka 5 minutter senere er vi så i et police chase hvor Nørskov vælger at jail min ven for det han lod ham gå for.

 

Vi sad i en RP situation hvor vi flygter og så jailer han min ven midt på vejen mens vi flygter, for nået han faktisk lod ham gå for. jeg syntes selv det er meget forkert af en som er kvalificeret som Admin/Mod. Specielt da det ikke første gang hvor mig eller min ven har mødt denne opførsel for Nørskov.