Hop til indhold
Stavox

[Solved] Shipment i postkasse


Martus

Recommended Posts

 

37 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Sikkert så man kan købe 10 m14 shipments, også hver gang man dør, henter man en ny m14.

 

48 minutter siden, Kagen skrev:

Hvad er ideen med at man skulle smide dem i en postkasse?

Mon ikke at det er så gun-dealer kan tilbyde levering?

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Marcus skrev:

what

jeg forstår det ik

Jeg tror at hans idé er. 
Når man bestiller f.eks. 10 våben, så tager du dem alle ud af boksen på en gang,
så hvis man kunne nøjes med kun at kunne tage én ud af gangen, vil man kunne opmagasinere 
ens våben i en pakkeboks eller postkasse nemmere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Dynn skrev:

Det giver jo bare ikke rigtig mening at gøre.

Det er på grund af at, våben er jo 100% sikker når de ligger i en pakke, eller postkasse,
de kan jo ikke raides når de ligger i en postkasse.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Bims skrev:

Eller bare gør sådan at en postkasse for sin egen "inventory", lidt ligesom i en bil.

 

Så kan man selv vælge hvad der skal ud, og ind.

Shh! Nu skal du ikke ødelægge for meget af overraskelsen :D

9 minutter siden, Tarry skrev:

Det er på grund af at, våben er jo 100% sikker når de ligger i en pakke, eller postkasse,
de kan jo ikke raides når de ligger i en postkasse.

Det er jo derfor det ikke giver mening at give mulighed for at gøre det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er derfor der er blevet lavet opbevaringskasser, så kan du smide dine ekstra genstande i de kasser.

En postkasse / postboks er til at modtage eller sende ting, ikke til opbevaring og derfor synes jeg at dette forslag er irrelevant da der allerede er blevet tilføjet opbevaringskasser som er raidable. 

Opbevaringskassen har også alle de egenskaber du søger i dit forslag og derfor finder jeg dit forslag endnu engang irrelevant.

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Martus skrev:

Det kunne bruges til at en gundealer gerne ville levere et shipment til en køber. Så kører han ud med det og smider det i postkassen. Ellers skal man give det til køberen og vente på han kommer.

 

Gundealeren skal ikke udføre Postnord's arbejde.

Hans job er at sælge guns i hans egen gunshop, han skal ikke ud og levere våben til folk, fordi de er for dovne eller tidspresset til selv at køre ind og hente dem i hans butik.

Resultatet af dette forslag, fra min synsvinkel ville gøre at gundealers ville være ligeglade med deres butik, og bare sende deres våben med posten istedet for. Det vil gøre at der næsten ingen fysiske gunshops ville være inde på serveren. Fordi hvis det her bliver indført vil alle gundealers bare sende deres våben med posten eller selv bringe deres våben ud til personerne, fordi det ville være er et mere sikkert alternativt end at have en fysisk gunshop.

Det vil i teorien bare blive ligesom at købe våben via web browseren, bare med en gundealer i mellemledet som lige sætter 20-50% profit på de våben som personerne på serveren vil modtage via postnord. 

Dette er blot mine holdninger og synsvinkler på dit forslag.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, _FyhNz skrev:

 

Gundealeren skal ikke udføre Postnord's arbejde.

Hans job er at sælge guns i hans egen gunshop, han skal ikke ud og levere våben til folk, fordi de er for dovne eller tidspresset til selv at køre ind og hente dem i hans butik.

Resultatet af dette forslag, fra min synsvinkel ville gøre at gundealers ville være ligeglade med deres butik, og bare sende deres våben med posten istedet for. Det vil gøre at der næsten ingen fysiske gunshops ville være mere inde på serverne. Fordi hvis det her bliver indført vil  alle gundealers bare sende deres våben med posten eller selv bringe deres våben ud til personerne, fordi det ville være er et mere sikkert alternativt end at have en fysisk gunshop.

Det vil i teorien bare blive ligesom at købe våben via web browseren, bare med en gundealer i mellemledet som lige sætter 20-50% profit på de våben som personerne på serveren vil modtage via postnord. 

Dette er blot mine holdninger og synsvinkler på dit forslag.
 

Tror ikke der er mange som ville køre ud med våben. Hvis der er mange som køber våben kan man ikke holde styr på det uden en E2. Det er derfor jeg har lavet en E2 til det(til mig), jeg synes bare det er sjovt og kører ud med våben og have en fysisk gunshop samtidig. Så man får lidt mere og lave.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Martus skrev:

Tror ikke der er mange som ville køre ud med våben. Hvis der er mange som køber våben kan man ikke holde styr på det uden en E2. Det er derfor jeg har lavet en E2 til det(til mig), jeg synes bare det er sjovt og kører ud med våben og have en fysisk gunshop samtidig. Så man får lidt mere og lave.


Så roleplayer du som to forskellige jobs som både er gundealer og pakkeomdeler, det er ikke at det er imod reglerne nej, og kan da godt se det sjove i at levere våben osv.

Men at gøre det til en reel ting på serveren, og til gundealer jobbet, mener jeg ikke skal tilføjes da jeg ikke finder det relevant eller brugbart for gundealer jobbet.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.