Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgning-maddi


maddi030204

Recommended Posts

Ingame navn: maddi

steamID : STEAM_0:1:81421565

IRL Navn: mathias

Alder: 12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været admin og owner på et par minecraft server men jeg har aldrig været admin 

på en gmod server 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: i skal vælge mig fordi at jeg er meget rolig og jeg vil tage det roligt i en admin case og ikke bare blive sur jeg vil holde en ordenlig tone og jeg vil selvfølgelig altid høre begge sider af sagen før jeg tager en beslutning men jeg vil også rigtig gerne bruge min tid på staff arbejde 

fordi at jeg rigtig godt kan lide at hjælpe andre med deres problemer så de syntes det bliver sjover at spille 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej jeg har dsv ikke tidligere erfaring med ULX men jeg er klar til at lære en masse om det og jeg vil gerne bruge en masse

tid på at lære det

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja jeg kan snakke og skrive dansk da jeg er født og opvokset i danmark 

og jeg bruger tit min mic jeg føler at det er letter at forklare folk ting når man taler også misforstår man heller ikke så tit hinanden men jeg er dog altid klar til at 

skrive hvis det skulle blive nødvendigt 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan næsten komme på hvor dag men jeg kan ikke komme på særlig meget tirsdag og torsdag da jeg også har noget sport der skal passes men ellers kan jeg være på i weekenden og næsten hver dag

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: ja jeg er en ung dreng der elsker at spille og dyrke sport og lave en masse aktiviteter og jeg elsker stavox det er den eneste server jeg spiller på fordi det er den bedste server jeg håber i vil tage mig ind som ny mod 

det var alt vi ses på stavox

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.