Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning - MagnusDoktor DNC


MagnusDoktor

Recommended Posts

Ingame navn: MagnusDoktor DNC
SteamID: STEAM_0:1:19980003
IRL Navn: Magnus
Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har været mod på små gmod servere med mine venner, hvor vi har brugt ULX, så det har jeg styr på! Samtidig har jeg også været admin på CSGO servere, mest hoejhus hvor jeg skulle kontrollere om folk opførte sig ordentligt og ikke hackede. Alle steder har det gået virkelig godt og jeg har ingen klager fået, udover en enkelt gang på en af GMOD serveren, hvor jeg satte den forkerte person i jail, men få minutter efter fandt jeg ud af at jeg havde lavet en fejl og så gjorde jeg det godt igen og personen det gik udover fik en kæmpe undskyldning. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes selv, at jeg er meget moden af min alder og jeg forstår DarkRP som gamemode. Jeg har godt over 1000 timer spillet på Garrys mod og det har primært været DarkRP servere, hvor jeg har levet mig fuldt ind i det og overholdt reglerne. Jeg synes personligt, at DarkRP bliver ødelagt, hvis folk ikke roleplayer ordentligt og følger de regler som serveren har lavet. Jeg har ufatteligt meget tid på hånden og jeg er meget tit inde på Stavox og jeg føler jeg kunne gøre en forskel og virkelig håndhæve reglerne og gøre serveren bedre. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg været mod på flere forskellige servere, mest små. På alle serverne har vi brugt ULX som command system og jeg synes selv at jeg har virkelig godt styr på basic commands og hvis der er nogle custom commands studerer jeg dem og lærer det hurtigt så jeg kan bruge dem på serveren og håndhæve reglerne bedre.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg kan skrive og snakke dansk 100% flydende. Jeg er født og opvokset i Danmark og jeg ligger over gennemsnit i læsning og skrivning i skolen og jeg bruger mikrofon. Jeg har en blue yeti, så det er en rigtig god mikrofon, hvilket betyder ingen skrat eller ekko og dermed kan jeg gøre mit arbejde som mod bedre. Jeg har fuldstændig styr på dansk og min mikrofon er opsat perfekt, så der ingen problemer er med lyd eller skrat. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg får tidlig fri fra skole og går ikke til noget sport, så vil sige fra 15-21 hver dag og i weekenderne kan jeg være meget senere oppe. Jeg spiller i forvejen meget på Stavox og hvis jeg bliver mod vil jeg kun være mere på, da jeg får et ansvar for at kunne håndhæve reglerne og gøre serveren til et bedre sted for alle.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg føler selv jeg er vellidt på serveren og jeg har styr på alle commands og jeg snakker godt med alle. Og jeg er moden af min alder og føler selv jeg kan gøre en stor forskel inde på serveren. Og hvis der er andet i vil vide om mig, kan i bare skrive! Jeg svarer så hurtigt jeg kan.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

MagnusDoktor( ͡° ͜ʖ ͡° ): Hey Simon vil du være sød at skrive +rep på mig nye mod ansøgning jeg har brugt rigtigt lang tid på den og er stolt af den

 

Det hjælper ikke du tigger eller kontakter mig over steam. 

- REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, SimoNe said:

MagnusDoktor( ͡° ͜ʖ ͡° ): Hey Simon vil du være sød at skrive +rep på mig nye mod ansøgning jeg har brugt rigtigt lang tid på den og er stolt af den

 

Det hj;lper ikke du tigger eller kontakter mig over steam. 

- REP

Looool, det var ikke så godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, SimoNe said:

MagnusDoktor( ͡° ͜ʖ ͡° ): Hey Simon vil du være sød at skrive +rep på mig nye mod ansøgning jeg har brugt rigtigt lang tid på den og er stolt af den

 

Det hj;lper ikke du tigger eller kontakter mig over steam. 

- REP

Du spurgte jo også mig om jeg ville gøre det vil dig så jeg syntes bare det ville være fair hvis du gad but i guess not

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, MagnusDoktor said:

Du spurgte jo også mig om jeg ville gøre det vil dig så jeg syntes bare det ville være fair hvis du gad but i guess not

 

Jeg sagde du m[tte give mig hvis du havde lyst, fordi du spurgte om jeg havde ans'gt.

Anyways vil ikke diskuterre, man skal bare ikke tigge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, MagnusBD said:

-Neutral
 

  • Har skrevet til Simon og måske andre spillere om et +REP
  • Har ikke så godt kendskab til dig 

Ellers fin lang ansøgning

//MagnusBD

Tak fordi du gad læse min ansøgning om mod på serveren. Jeg er også meget ked af den episode med Simon, jeg har ikke skrevet til nogle andre. Tak!:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.