Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Ban for at skyde racister?


Hr. Vimse

Recommended Posts

SteamID: STEAM_1:0:40234240

Hvorfor skal du unbannes: 
Nu har jeg så fået det reduceret til en uge. Det også fair nok, men alligevel ikke. Kan det passe at det er MIG der skal straffes for at skyde folk som er racister? I mit hoved skulle det hele da være omvendt? Har flere gange kaldt admin når folk er racistiske, og de siger jeg blot skal skyde dem. Når jeg så vælger at skyde dem når de er racistiske, så medføre det ban?
Jeg mener ikke denne sag bliver taget "seriøs" nok.


-Abduhl

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:40234240

Grund: Mass RDM

Navn: Abduhl

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [staffdirector] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 05-03-18 19:41


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Houston skrev:

Det er jo ikke for sjov at de alle sammen er utilfredse med dine handlinger, sammenlagt med at du allerede er tidligere straffet for præcis det samme du beskydles for samme dag. 

Som det står i jeres regler:
1.6: Ingen form for racisme, gælder i chat, navn og igennem mikrofonen.

Når de så er racistiske bliver der alligevel ikke gjort noget ved det? Jeg får af vide af admins at jeg har ret til at skyde dem, og alligevel vælger i at banne mig. Synes ikke jeg for en forklaring på det jeg konkret skriver?

Hvorfor er det jeg får ban, for at skyde racister, som alligevel er imod jeres server regl?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hr. Vimse skrev:

Som det står i jeres regler:
1.6: Ingen form for racisme, gælder i chat, navn og igennem mikrofonen.

Når de så er racistiske bliver der alligevel ikke gjort noget ved det? Jeg får af vide af admins at jeg har ret til at skyde dem, og alligevel vælger i at banne mig. Synes ikke jeg for en forklaring på det jeg konkret skriver?

Hvorfor er det jeg får ban, for at skyde racister, som alligevel er imod jeres server regl?

At du beskylder dem for at være racister er ikke noget jeg konkret har bevis for, at de har været. Derfor accepterer jeg din del af historien og i den forbindelse var det tiltænkt, at dit permanent ban selvfølgelig er fjernet, da du ikke gik "rogue" som forventet. Derimod skød du stadig som en vanvittig inde i en folkemængde og dræbte derfor to uskyldige, det straffes som ganske almindeligt RDM og i forbindelse med, at du i forvejen ikke er særlig god til at lade være med at skyde uskyldige spillere, er dit ban blevet reduceret til en uge. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Houston skrev:

At du beskylder dem for at være racister er ikke noget jeg konkret har bevis for, at de har været. Derfor accepterer jeg din del af historien og i den forbindelse var det tiltænkt, at dit permanent ban selvfølgelig er fjernet, da du ikke gik "rogue" som forventet. Derimod skød du stadig som en vanvittig inde i en folkemængde og dræbte derfor to uskyldige, det straffes som ganske almindeligt RDM og i forbindelse med, at du i forvejen ikke er særlig god til at lade være med at skyde uskyldige spillere, er dit ban blevet reduceret til en uge. 

Har nu aldrig fået klager over jeg skyder uskyldige? I bruger selv tit ordet "Crossfire" Der står 2 uskyldige i gunsoppen, som jeg dræbte ved en fejl, som jeg også selv sagde, benægtede det skam ikke. De stod midt i det hele, og det var crossfire. 

Og ved nu ikke om du er en af dem der aldrig har oplevet at Brows kan være racistiske, så spørg nogle af de andre fra dit staff team.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hr. Vimse skrev:

I bruger selv tit ordet "Crossfire" Der står 2 uskyldige i gunsoppen, som jeg dræbte ved en fejl, som jeg også selv sagde, benægtede det skam ikke. De stod midt i det hele, og det var crossfire. 

Ja, det er her du så har valget mellem at skyde ind i en gunshop, hvor det var meget tydeligt at der var andre mennesker i nærheden, du valgte så at satse og du tabte.

Normalt når vi snakker om crossfire, har det at gøre med en episode hvor det åbenlyst har været en fejl og ikke var tiltænkt. Når du vælger at skyde som en tosse i en større folkemængde, må man vælge at tage et ansvar.

 

3 minutter siden, Hr. Vimse skrev:

Har nu aldrig fået klager over jeg skyder uskyldige?

Du fik jail for RDM i dag - derudover kan du jo selv granske likdt over de straffe du har modtaget inde på din strafhistorik under Dashboard.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Houston skrev:

Ja, det er her du så har valget mellem at skyde ind i en gunshop, hvor det var meget tydeligt at der var andre mennesker i nærheden, du valgte så at satse og du tabte.

Normalt når vi snakker om crossfire, har det at gøre med en episode hvor det åbenlyst har været en fejl og ikke var tiltænkt. Når du vælger at skyde som en tosse i en større folkemængde, må man vælge at tage et ansvar.

 

Du fik jail for RDM i dag - derudover kan du jo selv granske likdt over de straffe du har modtaget inde på din strafhistorik under Dashboard.

Derfor giver du mig stadig ikke svar på det jeg spørger dig om. Hvorfor er det du giver mig ban, for at skyde racister? Så i dit hoved skal jeg bare lade som ingen ting når folk kalder mig ting som "Sorte svin, synger racistiske sange" Jeg skyder 2 ved en fejl, fordi de stod midt i gunshoppen, hvor de andre stod, shit happens? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hr. Vimse skrev:

Derfor giver du mig stadig ikke svar på det jeg spørger dig om. Hvorfor er det du giver mig ban, for at skyde racister? Så i dit hoved skal jeg bare lade som ingen ting når folk kalder mig ting som "Sorte svin, synger racistiske sange" Jeg skyder 2 ved en fejl, fordi de stod midt i gunshoppen, hvor de andre stod, shit happens? 

Prøv og læs hvad jeg allerede har skrevet en gang. Du er banned for at have skudt to uskyldige, jeg godtager din begrundelse for at have dræbt de tre resterende, da jeg hverken kan be- eller afkræfte din påstand.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Houston skrev:

Prøv og læs hvad jeg allerede har skrevet en gang. Du er banned for at have skudt to uskyldige, jeg godtager din begrundelse for at have dræbt de tre resterende, da jeg hverken kan be- eller afkræfte din påstand.

Jamen hvorfor er det så når jeg bliver crossfiret, at vi typisk plejer at lade den ligge, da sådan nogle ting kan forkomme? Jeg sagde selv inde på serveren, at det var en fejl, at jeg skød de 2 andre. Og burde du kunne perspektivere til, da du så hvor mange mennesker der nu var på det område.

3 minutter siden, Hr. Vimse skrev:

Jamen hvorfor er det så når jeg bliver crossfiret, at vi typisk plejer at lade den ligge, da sådan nogle ting kan forkomme? Jeg sagde selv inde på serveren, at det var en fejl, at jeg skød de 2 andre. Og burde du kunne perspektivere til, da du så hvor mange mennesker der nu var på det område.

Før du kom og jeg var i admin case med den anden, godtog han også at de 2 jeg skød ved en fejl, var crossfire, da han nemt kunne se hvor mange mennesker der nu var.

Link til kommentar
Del på andre sites

Igen, please læs hvad jeg skriver.

Normalt når vi snakker om crossfire, har det at gøre med en episode hvor det åbenlyst har været en fejl og ikke var tiltænkt. Når du vælger at skyde som en tosse i en større folkemængde, må man vælge at tage et ansvar.

Når man vælger at gøre som dig og skyde løs inde i en større folkemængde, bør man godt selv være bekendt med, at risikoen for at skyde folk i crossfire er temmelig stor. Accepter den risiko eller lad vær med og skyd. Det er ikke meningen, at serveren er en stor skydebane hvor staffs skal smide folk tilbage hele tiden fordi, at de ikke var det tiltænkte mål. 

 

Andet du er i tvivl om? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så du skriver at var tiltænkt at jeg ville skyde dem? Før du kom var jeg i admin case med en anden. Hvor jeg forklarede hvad der var sket, han godkendte at det var crossfire, men lige efter kom du, og permbannede mig. Kun pga chatten, du gav ikke mig en chance til at forklare.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hr. Vimse skrev:

Så du skriver at var tiltænkt at jeg ville skyde dem? Før du kom var jeg i admin case med en anden. Hvor jeg forklarede hvad der var sket, han godkendte at det var crossfire, men lige efter kom du, og permbannede mig. Kun pga chatten, du gav ikke mig en chance til at forklare.

Præcis - ud fra at folk gik amok i admin-chat og OOC, gik jeg ud fra at du var gået rogue og bare skød alle - hvilket det også så ud som, da jeg gik til dig stod du og skød ind i en gunshop. Eftersom at du selv mener at have haft en gyldigt belæg for at have skudt tre af dem, kan jeg godt gå med til, at der ikke er tale om Mass RDM men bare en som har valgt skødesløst at skyde ind i en større folkemængde. Når man som tidligere nævnt i dit tilfælde skyder ind i en større folkemængde er man bekendt med at kunne skyde civile, det er noget som åbenbart generelt er svært for dig - igen refererer jeg til din strafhistorik, tjek den gerne selv. 

 

Når vi er i et tilfælde som dit, hvor det åbenlyst er tosset at skyde ind i en større folkemængde, kan undskyldningen "crossfire" bare ikke benyttes - og det er under ingen omstændigheder acceptabelt. Den pågældende staff som har haft den anden del af casen har så bare ikke haft kendskab til denne specifikke situation med crossfire. Du er ikke den første der får længere tids ban for at skyde skødesløst ind i en større folkemængde og dræbe adskillige uskyldige.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Houston skrev:

Præcis - ud fra at folk gik amok i admin-chat og OOC, gik jeg ud fra at du var gået rogue og bare skød alle - hvilket det også så ud som, da jeg gik til dig stod du og skød ind i en gunshop. Eftersom at du selv mener at have haft en gyldigt belæg for at have skudt tre af dem, kan jeg godt gå med til, at der ikke er tale om Mass RDM men bare en som har valgt skødesløst at skyde ind i en større folkemængde. Når man som tidligere nævnt i dit tilfælde skyder ind i en større folkemængde er man bekendt med at kunne skyde civile, det er noget som åbenbart generelt er svært for dig - igen refererer jeg til din strafhistorik, tjek den gerne selv. 

 

Når vi er i et tilfælde som dit, hvor det åbenlyst er tosset at skyde ind i en større folkemængde, kan undskyldningen "crossfire" bare ikke benyttes - og det er under ingen omstændigheder acceptabelt. Den pågældende staff som har haft den anden del af casen har så bare ikke haft kendskab til denne specifikke situation med crossfire. Du er ikke den første der får længere tids ban for at skyde skødesløst ind i en større folkemængde og dræbe adskillige uskyldige.

Jamen når der er raid, så går man vel ud fra der ikke er andre der udover dem som raider. Så i den gunshop, gik jeg da ud fra, det kun var folk som raidede som befandt sig der ( BROWS)
Så ud fra mit synspunkt ser jeg jo noget andet, end du gør, da du ikke befandt dig på stedet da det hele skete. Du kan kun se det ud fra chatten.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fint du gik ud fra det, kan dog ikke se hvordan det gør noget bedre?
Der er en masse mennesker samlet et sted, langt fra de fleste er bevænnet, du vælger alligevel og skyde skødesløst ind. Det ændrer ikke på den optik der er til disse situationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Houston skrev:

Fint du gik ud fra det, kan dog ikke se hvordan det gør noget bedre?
Der er en masse mennesker samlet et sted, langt fra de fleste er bevænnet, du vælger alligevel og skyde skødesløst ind. Det ændrer ikke på den optik der er til disse situationer.

Skal vi ikke bare holde her? Du får ret, og jeg får fred til at lave mit dansk? Kan mærke jeg ikke kommer længere med dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.