Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Daniel Christensen


DanL

Recommended Posts

 

 

Dit ingame navn: Daniel Christensen
Staff ingame navn: Chuck Norris
Dit SteamID: STEAM_1:0:71448066 
Staff SteamID: STEAM_0:0:39323916
 

Forklar situationen:

Vi stopppede Chewbacca hvor vi inden vi arrestede ham hørte han kaldte os "Useriøs Spasser" Kalder så lidt tid for det hvorefter hans jail er ovre og så kommer tilbage og kalder os "carjacket spasser"? Ved ikke hvad det skal sige men... Så stoppede min kollega ham i hans sprog og blev derefter kaldt "Fucking Spasser" Admin skrev "Øv" Og "Velkommen til internettet" Kaldte derefter igen og fik at vide at jeg ikke skulle skrive mere i "@" Og Pointerede så at de havde et emne om "Grimt Sprog" Derefter TP'ede Chuck til mig og jailede mig i 300 sec for at skrive den besked hvor jeg pointerede det... Føler det er admin's Problem, siden der er et emne om det. Fortsat god dag til jer alle

 

- Daniel Christensen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mojn.

 

Jeg fortalte dig du skulle give ham en bøde for grimt sprog, og at du skulle stoppe med at kalde/skrive om det samme igen, det gjorde du så, så derfor vælger jeg at jaile dig.

Hvis alle kalder på at der er nogen der snakker en lille smule grimt til hinanden så kan vi ikke lave andet.

Kan du ikke tåle at der bliver snakket en lille smule grimt til dig, er internettet nok ikke noget for dig.

Jeg har ikke mere at sige, det er op til dig Mads jeg har billeder af hele samtalen hvis du vil se dem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis ikke du kan tåle at blive kaldt spasser, så er stavox ikke et sted for dig. Hvis han siger det personligt over en længere periode er det selvfølgelig noget helt andet, men vi kan altså ikke bruge alt vores tid på folk som er blevet kaldt spasser en enkelt gang eller to.

 

Som der står i reglerne er vi ikke babysittere, så prøv at løs det løs hvis muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.