Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgning-stavox boy


Olivers_Lan

Recommended Posts

Ingame navn: stavox boy
SteamID: STEAM_0:1:240903767
IRL fornavn: oliver lucas
Alder: 15

har du tidligere erfaring med administrative?: ja jeg har været admin på nogle forskellige server fx zypress, starcity og finlux. jeg kender alle kommandsne i hovedet jeg ved hvordan man bruger dem jeg har også alle de bindet knapper man skal bruge. og jeg er hurtig til at skrive dem ned. jeg arbejder meget på at blive bedre og bedre det er mit mål. jeg har været head of staff og admin og jeg er god til at lytte efter i cases jeg har været junior admin på 2 server. jeg har taget mig sammen i cases og jeg hjalp alle dem jeg kunne. jeg er god til at holde hovedet koldt. Jeg kan klare at folk sviner mig til og de prøver på noget, men uanset hvad bliver jeg ikke sur og jeg råber ikke af folk i cases. jeg vil altid virke meget afslappet. jeg snakker heller ikke grimt eller prøver at irretere folk. jeg er heller ikke en der giver venner eller familier fordele.

 

hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg bryder ikke regler som du kan se var jeg meget jailet engang men det er jeg ikke mere. jeg er god til at håndtere cases og jeg tager alle de cases jeg kan og hvis der er det mindste jeg er i tvivel om spørger jeg en admin der er højre rank end mig. jeg elsker at være en del af noget stort og hjælpe andre, jeg er en der godt kan lig at gøre alting fair og jeg kan alle reglerne i hovedet. Jeg er en person der er aktiv hver dag og jeg elsker at skabe et godt fælleskab. jeg er en person som ikke bliver så nemt sur hvilket er en god ting nå jeg tager cases, det der betyder meget for mig er at hjælpe folk og gøre dem glade så de kan lig at spille på serveren. jeg laver ikke sjov i cases jeg er en der vil have at alle skal have det 100procent fair og så vil jeg have at alle skal kunne lig mig. Jeg har ikke nogle sygdomme, jeg er meget stille og rolig jeg er en gut der altid er nede på jorden, jeg arbejder meget som staff jeg vil elske at blive staff på den her server. jeg er moden og jeg tager mig sammen jeg filmer også en hel del så hver gang der sker noget er der beviser. Jeg er ikke en type der lyver eller noget, jeg ville have at alle skal have det godt med at spille på serven. jeg ved også hvad rdm,cdm,vdm,metagaming, og alle dem der. jeg er også god til at lære ting hurtigt fx kommands og alt hvad der er vigtigt og huske. jeg er god til at holde hovedet kold i cases og jeg tager cases seriøs og jeg kan godt klare svære situationer hvor folk råber af hinanden jeg er god til at få folk til at slappe af. jeg kan hjælpe folk på flere forskellige måder. Jeg har heller ikke fået nogle spiller klage.jeg giver heller ikke venner eller familier fordele, og jeg kan håndtere at blive svinet til.

 

har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg har været Admin på nogle forskellige server jeg er god til mit arbejde jeg har en masse bindet knapper og jeg er hurtig til at skrive kommandsne ned og jeg kender dem jeg er god til at bruge dem. jeg har øvet mig på dem og jeg kender dem alle sammen i hovedet. de server hvor jeg var Admin blev det nemmer og nemmer at tag cases jeg vil prøve noget mere udfordring og på de server jeg var staff på fik jeg aldrig en staff klage. men på den her server har jeg hørt i har flere kommands men dem lære jeg hurtigt og jeg vil arbejde på dem.

 

synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt såvel som mundligt? bruger du din mic ofte?: jeg bruger min mic ok meget men det handler om hvad det er for en case jeg ender i ellers er jeg god til at bruge min mik men jeg er også virkelig god til bare at skrive. jeg er virkelig god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt, jeg har arbejdet med det i skolen med vores dansk lære. Jeg er virkelig god til det og jeg har som sagt arbejdet virkelig meget med det. jeg er også god til at forstå folk og jeg har en god hukomelse. jeg kan forstå hvad folk siger og de kan forstå mig. jeg taler flydene dansk.

 

hvilke dage har du mulighed for at være pahar du fek.s mulighed for at være på i weekenderne?: jeg er det man kalder en gamer jeg spiller hver dag jeg har ikke så meget at lave jeg spiller om dagen og nogle gange om natten jeg spiller allermest i weekenderne både nat og dag. Jeg er virkelig aktiv og jeg elsker at spille, jeg har tid

tirsdag onsdag torsdag fredag mandag: kl.14 til kl.22 og sådan er det i hverdagene i weekenderne er jeg på kl.7 om morgen til 4 om natten. jeg har 228 timer på Stavox men bare på Gmod har jeg 500 timer.

 

andet relevant, du syntes vi skal vide om dig?: jeg tager alle de cases jeg kan tag jeg er flink jeg hjælper alle dem jeg kan og jeg er meget aktiv jeg spiller hver dag jeg er god til at hjælpe jeg kunne græde for at være admin på den her server. Jeg har god kendskab med ulx jeg er en der skriver hurtigt og jeg arbejder meget på at blive staff herinde og jeg håber at få denne mulighed i vil ikke blive skuffet:) men engang var jeg ikke så god til at overholde reglerne men i kan se jeg ikke har været jailet i meget lang tid. og jeg er meget aktiv. jeg er også altid livsglad.

 held og lykke til andre ansøger

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.