Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - TsPxRpm TPX


Ts (TsPxRpm)

Recommended Posts

Ingame navn: TsPxRpm TPX
SteamID: STEAM_0:0:59930719
IRL fornavn: Mathias
Alder: 15, men har dsv en lidt lys stemme

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, Jeg har prøvet at være admin på min vens server som ikke var oppe i lang tid, og da jeg var mindre var jeg også i minecraft xD

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

I skal vælge mig fordi at jeg spiller på stavox hver eneste dag siden jeg har fundet jeres server. Jeg bliver ikke hurtigt stresset, og er en rar og venlig person. Jeg er meget loyal og opføre mig pænt over for andre spillere. Jeg ved selv af mine tideligere erfaringer, at spillerne ikke altid har en ordenlig tone og her vil jeg selvfølgelig håndtere sagen professionelt. Og evnen Admin ville jeg ikke indblande i RP. F.eks Ikke give hårde straf til venner og gang.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Kender godt commands som !jail !cb !logs. Men tror stadig der er meget jeg ikke kender til.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Ja, det syntes jeg, jeg er. Jeg er også god til at argumentere for mine sager, og ting, og jeg bruger tit min mic ingame.

2018-02-22 18-34-19.mp4

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg spiller inde på stavox hele tiden kan både være på om hverdagende og weekenderne. 

Har også et Fritids Job, så nogle dage skal jeg lige arbejde i 2 timer.

CA. TIDER

Mandag: 16:00 - 22:30

Tirsdag: 16:00 - 22:30

Onsdag: 20:00 - 23:00

Torsdag: 16:00 - 22:00

Fredag: 18:00 - XX:XX

Lørdag:  14:XX - XX:XX

Søndag: 13:00 - 23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har Spillet gmod i 363 timer og 290 af de timer er inde på jeres server så jeg har rimeligt meget erfaring på Stavox, jeg går i 9. klasse og skal snart op til eksamener så når den tid kommer har jeg nok ikke super meget tid i hverdagene men om weekenden har jeg.  Håber i kunne lide min ansøgning. Stavox4Life <3 

017544faf6b7889c4ee4822dfb8aaa87.png

aec326301637d1ea72b8dc49d75c8edc.png

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep 

kan godt lide din ansøgning. Men kunne nu godt ønske mig lidt mere på den :)

Super fedt at du tager en lydtest med i den XD

Kunne godt se din som staff 

Har set lidt til dig ingame men ikke så meget men det er nok bare fordi vi er uheldige 

 

Held og lykke

<Sonny>

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

-Aaaaalt for kort ansøgning

-Har aldrig mødt dig(Spiller så også kun på evo) 

-bare nej. Ban og jail inden for kort tid

 

Men btw Held og lykke

 

\\Fly//

9 minutter siden, Middi-Pulsen skrev:


@Ts (TsPxRpm) Hvorfor skal jeg tjekke dine 2 seneste bans?

Det spørger jeg også om

 

Edit:

Spørger gammel admin om han gidder kigge på din ansøgning. Der røg dine chancer lige

 

 

Screenshot_20180227-102517.png

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Ts (TsPxRpm) skrev:

@Fly fordi jeg syntes ikke at skrive i ooc er et kæmpe bryd på en regel så vil vide min 2. 

Ved godt jeg ikke skulle spørge om et rep men elsker bare Marcus xD no homo

Og ved godt det var dumt :(

Nej, det siger du ikke?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.