Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


markuspeder

Recommended Posts

Dit ingame navn: dick prick DPS
Staff ingame navn: Ziipen
Dit SteamID:STEAM_0:0:159650869
Staff SteamID: STEAM_0:1:50262050
Forklar situationen: Jeg fik et permban i dag uden at få noget at vide, ingen kom at snakke med mig, ikke noget som helst, jeg fik ingen chance til at forklare, hvad og hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde.
Bevis: Mine eneste beviser er mit permban

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Markuspeder.

 

Jeg kommer på om aften, cirka kl. 4 i nat. Jeg for af vide af alle spillere online, at du har mass rdmet, nlr osv. Jeg kigget i logs, og det stemte overens.

 

Derfor vælger jeg at sige at du kan komme på, teamspeak i dag men du har ikke været der, da jeg har været der.

 

Derfor kan du komme på i løbet af i morgen, eller nu.

 

Mvh. Ziipen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ziipen.

Jeg var på teamspeak og talte med en anden admin, men du var stadig ikke online, jeg ventede fra kl 16 til kl 18, du kom stadig ikke.

Men jeg forstår super godt nu hvorfor du gav mig ban ville  få nogen til at forklare mig det, men jeg havde fået lov til at gøre det som jeg lavede.

Jeg viste heller ikke at der var nogen som ikke havde lyst til det, fordi alle skød hinanden.

Jeg skal prøve at komme på i morgen og tjekke om du er der, tjekker også nu.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.