Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flugt fra Politiet


Mikkel Flaw

Recommended Posts

Scenarie 1

 

Jeg eftersætter en sort golf med 3 personer i  som kører ind i deres base igennem en garageport. Her har jeg 2 muligheder

 

1. Blive udenfor deres base lave en warrant på dem, og løbe igennem deres normale indgang, som for det meste er utrolig svære og komme igennem

2. Køre igennem garageporten og lave en warrant lige når jeg er kommet igennem, dog er jeg så omringet af 3 tyve med M82'er, som venter på jeg forlader bilen.

 

Er det bare sådan det skal være, eller er der en eventuel løsning, synes ikke politiet er særlig godt placeret i denne situation.

 

 

 

Link til kommentar

Ifølge regel 2.28 skal din handling som i dette tilfælde /warrant ske hurtigst muligt. Hvis du ikke har mulighed for at warrant før du har anholdt personerne, så må det være sådan det er. Hvis i er blevet straffet for noget ligende, vil jeg meget gerne høre fra jer, eller eventuelt give jer en forklaring på hvorfor i blev straffet. Problemet er lidt at situationen kan variere rigtig meget, og hvis de ikke flygter er der ingen grund til at følge med ind i deres base som desværre tit er tilfældet med de jails som bliver delt ud.

 

Reglen lyder følgende hvis i skulle være i tvivl:

2.28: Det er tilladt at starte et raid efter du er kommet ind i basen, såfremt det er i forbindelse med en pludselig opstået situation (f.eks. at en person åbner sin dør) eller at du på anden vis får tilladelse til at gå ind. Raidet skal derefter startes med /raid hurtigst muligt. Hvis det kræver boosts/keypadcracking og lignende skal det selvfølgelig startes før start. /carjack må gerne skrives efter du sidder på føresædet, såfremt du på lovlig vis har fået adgang til sædet (skiftet til passagersædet / oplåst bil). Handlingen /carjack skal startes hurtigst muligt.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.