Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag omkring Random Arrest og spild tid


ViperishJodeN

Recommended Posts

lige pt bliver jeg arresteret uden grund og når slet ikke at høre hvad folk siger eller får chance til at svare på det de siger  så jeg spilder meget af mit til i Jail hvor jeg kunne RP istede for så mit forslag er

til Folk der Random Arrester andre uden grund eller Arrester folk for hurtigt.

mit tid i fængslet er altid 3 minutter 

så den Politibetjent der arrester mig uden grund  eller hvad nu der sker skal have

1. 30 minutters Ban for Random Arrestering (så de har måske Fattet Reglen) og self Smid det i databasen så man kan finde det igen

2. 2 Timers ban (de har muligt brug for mere tid til at fatte reglen uden chance for unban før tid.)

3.24 Timers Ban  (Ekstra mere tid for at fatte reglen for RDA!)

4.1 uges ban (mere tid på Fatte Reglen med RDA og uden chance for unban.)

5. Permanent Ban (Tak fordi Du spillede på stavox men du forstod åbenbart ikke Relgen omkring RDA og ingen mulighed for unban.)

grund til jeg slog den forslag op er fordi jeg er så træt af at folk bare får jobban synes det er slet ikke nok de forstår ikke relgen før de muligt bliver Staffet hårdt så man kan lære det på den hårde måde.

"staffeatesten" slettes Selfølgeligt efter 1 måned hvis personen ikke har overtådt RDA reglen.

håber i vil bruge dette forslag! :)  for at ungå flere folk spilder 3 minutter i jail. :) 

 

Med Venligst Hilsen 

Rasmus "ViperishJodeN" Jensen

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder lidt overdrevet og igen, der er admins / mods på serveren til at tage sig af sådan nogle "små" ting, hvor de også kan unarreste dig igen. Første gang burde slet ikke blive sat til 30minutters ban, eftersom de fleste rent faktisk bare skal have en VERBAL advarsel også sker det ikke så ofte igen. - Jeg vil til gengæld sige at ændringer kan blive lavet, som fek.s at de kan give anden gang et jail på et fair antal minutter og derefter muligvis ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Pwedmy jeg gider bare ikke spilde min tid i Spjældet. uden grund jeg har været Admin og SA og mod engang jeg ved godt hvordan det er at have en sag med en 7-10 årige børn de fatter aldrig Reglerne. synes Advarsel er ikke Staf nok jeg har bare ingen intresse i at sidde i fængslet uden grund. jeg har sikkert spildt omkring 2 timers gameplay på at sidde i spjældet uden grund kun På stavox :)! og det er ikke joke mate. :) bliver arresteret alt For tit.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.