Hop til indhold
Stavox

Bims - Ansøgning


West

Recommended Posts

Ingame navn: Bims

Alder: 14 År, 6 Måneder og 28 Dage (Dato: 23-02-18), 5326 Dage Gammel.

 

Hvorfor skal du være en del af Los Zetas?: Jeg vil gerne være med Los Zetas pga at jeg savner at være med i et aktivt og (stort) gang. Jeg hører at i er lidt rundt omkring på Evo & Rock, hvilket passer fint til mig. Jeg snakker fint med mange fra jeres gang (udover Carsten V. Kappa) Jeg kan godt lide at lave money, men nogen gange skal jeg vel bare have et spark i røven, for at gå igang. Jeg er mest typen der bliver tilbage i basen, men når hypen er der, så joiner jeg gerne raids. Har lige holdt en pause her den sidste måned (idk, plus / minus) Men føler at GMOD er blevet interessant igen. Jeg er ikke sådan en regelbryder, dog kan jeg stadig godt have det sjovt, så længe det er inde for serverens regler. (Det er svært at svært at skrive info's omkring mig, uden at alle linjer starter med 'jeg')

 

Har du været i tidligere gangs? Hvis ja, hvilke?: Sidste gang havde jeg en rigtig fin E2 (I min sidste ansøgning), men idk filen er blevet korrupt, ellers har jeg ikke saved den ordenligt)

Men jeg har været med i rimlig "mange" gangs. Men der er kun få interessant. La Cosa Nostra: LCN var et rigtig fedt gang, hvor jeg endte med at have en stor medvirkning på ganget, altså endte med at hjælpe rigtig meget, men dog uddøde ganget lidt. Dog synes jeg at det var rigtig fedt. Men in Suits: Men in Suits var et stort gang, vi spillede sammen og RP'ede rigtig meget. Buch (Anders Buch) var lederen og jeg ville sige at jeg arbejde mig op i rank i ganget. Men desværre nåede jeg ikke at hjælpe så meget, som jeg nu end ville. Tror at vi var omkring 25 (plus / minus) i ganget. Tijiuana: Efter en rigtig fed oplevelse i Buchs gang (Men in Suits) valgte jeg så at gå videre, så  fandt jeg et godt gang der hed Tijiuana ejet af ZzeA (Simon Scott). Det her gang i forhold til Buchs gang, var meget mere Weed Besatte. Vi havde alle de store og dyre baser samt e2er. Dog lukkede Tijuana og jeg har sådan ikke været i noget "ordenligt" gang siden da. Har også været med i ~NATO~, men følte ikke jeg var sej nok Kappa 

 

Min Staff-Tid: Tænk engang, det er så lang tid siden jeg SAGDE OP, og folk tror stadig jeg blev fyret. Nej, jeg sagde op. Jeg mistede lysten til GMOD helt, også valgte jeg at sige op. Der er ikke noget "men eller og" Det er bare sådan det er. 

Jeg kan selvfølgelig reglerne og har en fin straffehistorik, hvis man lige ser udenom de fejl-straffe som jeg har fået.

 

Straffehistorik: https://prnt.sc/iio6sn

 

Skole: Jeg går i 8. Klasse, 7 timer hverdag. Fra 8:10 - 15:10, Mandag til fredag. Men i weekenderne og efter skole er jeg på (aktivt) :) 

 

Tak for at læse min Ansøgning - Bims :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, SimoN skrev:

Jeg kigger på det i overmorgen når jeg kommer hjem. Kan fortælle dig Carsten ikke er en del af Los Zetas

 

Når, det må du undskylde. Jeg var med i en base med Carsten og nogle fra Los Zetas. Så troede at han var med. Grunden til jeg skrev det var fordi at han skød mig et par gange. Men ja, tak for information (y)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, SimoN skrev:

De andre sejler lige så meget som Glymse. Er ikke hjemme endnu, sidder på en færge 

Fedt, har du været på ferie? eller var det bare en lille tur? 

 

Såe, vil nøde trænge mig på men altså. Har i fundet ud af noget? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.