Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning - Merlin


Merlin

Recommended Posts

Merlin's mod ansøgning 2018

 

Ingame navn: Merlin

 

SteamID: STEAM_0:1:59856354

 

IRL fornavn: Lucas

 

Alder: 16 år - 09 - 02 -2002

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har en god erfaring inden for administrative jobs, jeg har lavet en del tingen gennem tiden, jeg har erfaring indenfor. Garry's Mod - Css og Csgo. Jeg startede med at være adminstrater på en Css server, navnet var "Team-Turbo.net" jeg var staff en godt stykke tid inde på deres server, indtil de lukkede og slukkede. Efter et stykke tid besluttede jeg mig for at starte mit eget Css community. Det kørte okay i et stykke tid. Igennem tiden hvor kørte jeg min server, fik jeg en god erfaring og en ide om hvordan man skal være over for andre folk og hvordan man opføre sig som administrator. Efter et par måneder besluttede jeg mig for at lukke community'et. Derefter røg jeg ind på Csgo og var også administrator på et par servere. Derefter rykkede jeg over til Garry's mod og fandt en interesse i spillet. Jeg lærte hurtigt hvad spillet gik ud på. Efter en 3 måneder spil på jeres server "Stavox" blev jeg accepteret som mod og var staff en måned hos jer. Jeg lærte rigtig meget gennem denne periode og fik en del erfaring. Efter en måneds tid blev jeg demoted for inaktivitet. Omkring i midten af Februar 2017 blev jeg igen accepteret som mod, jeg blev endu mere erfarende med at være staff og jeg havde en god tid som staff indtil jeg blev demoted igen. I denne lange periode hvor jeg var staff lærte jeg en hel masse. Jeg blev demoted for at være, Uegnet staff, det var en beslutning HOS tog. Jeg har lært meget af mine fejl.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg har forstand på at være staff på en Garry's mod server, jeg ved hvordan det skal gøres, jeg ved hvordan personer skal behandles. Jeg er en stille og rolig person, som ikke hidser sig op over ting let. Jeg holder tonen overfor andre spillere og holder altid hovedet koldt, hvis jeg kommer i problemer på severen. Dengang jeg var staff og tog cases, var jeg altid stille og rolig og hidsede mig ikke op. Jeg kan tåle at få smidt ting i hovedet, altså hvis folk snakker grimt om mig og min familie, bliver jeg ikke hidsig og siger en masse ting, jeg sørger bare for at de for en straf for det. jeg kan altid holde hovedet koldt. Jeg har 2400 timer på jeres server, og bruger meget af min dag på jeres server. Jeg vil gerne ind som staff igen og gøre en god indsats for severen igen. Jeg er altid parat til at tage cases og hvis der mangler staff på en af severene en dag, så er jeg klar til at komme ind og tage cases

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et rigtig godt kendskab til ULX. Da jeg selv har drevet server. Jeg lærte mange ting / commands som man bruger som staff. Jeg har stadig tingene sat fast i hovedet, så det skulle ikke være noget problem med ULX.  Da jeg også har været staff på jeres server før, kan jeg stadig godt huske jeres commands.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes jeg er god til at formulere mig på severen både mundtligt og skriftligt. Jeg elsker at tale og taler altid ingame og gør ikke andet, dog hvis der skal sendes pm og andet, bruger jeg selvfølgelig chatten. Men somsagt så elsker jeg at snakke frem for at skrive. 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Her er tiderne på hvornår jeg har tid til at være online på severen.

 

Mandag: 14:45 - 22:30

Tirsdag: 13:20 - 22:30

Onsdag: 14:45 - 22:30

Torsdag: 14:10 - 22:30

Fredag: 14:10 - til en gang ud på natten hvor jeg er træt

Lørdag: 10:00 - til en gang ud på natten hvor jeg er træt

Søndag: 10:00 - 22:30

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har en lille kommentar som jeg gerne vil give. Jeg håber i vil overveje meget at tage mig ind som staff, da det er noget jeg har lyst til og gider at bruge min tid på. Jeg vil gerne ind og bidrage til tingene igen.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Vito skrev:

+rep 

Du vil sikkert lave nogle gode E2s når engang du bliver staff igen! 

 

6 timer siden, Monada skrev:

+REP

Sjov og sød.

Kan reglerne og kan sit rp

Held og lykke

 

//Monada

 

2 timer siden, Malde skrev:

+REP

Merlin, du er super dejlig, virkelig flink og bare sød

Du kan jo reglerne

Kan ULX fra tidliger staff

GENERALT ER HAN BARE DEJLIG!

HELD OG LYKKE

 

24 minutter siden, Henni Hentai skrev:

+REP!!

-Rigtig sjov!

-Kan finde ud af at være staff!

-Kan reglerne!

-Har massere erfaring med serveren!

Tak for det allesammen! :))

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Sonny skrev:

+REP

Super Flink

Gammel staff

Ved hvordan man gør

Ved hvordan man snakker til folk på en god måde

Jaa hvad kan man mere sige en vil ønske han blev staff igen 

 

Held og lykke mester

<Sonny>

Mange tak for det Sonny :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kagen skrev:

Merlin du virke til at være flink ingame og på ts. kan både være sjov og useriøst som der også skal være plads til.

Hvis du er så heldig at  blive accepteret håber jeg også du laver noget udover E2 og dupes :-=) 

Tak for ordene kagen, det kan bruges :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe rep+ herfra! 

 

Jeg har mødt dig lidt on/off til tider, men hver gang har du været super åben og flink at tale med! 

 

Du er gammel Staff hvilket er en bonus i min optik - det eneste jeg kunne mangle var at se en smule mere rp, men stor tommel op herfra - jeg håber at se dig på holdet i fremtiden!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.