Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgning-stavox boy


Olivers_Lan

Recommended Posts

11 minutter siden, oliver_CSGO skrev:

Grunden til jeg ikke har sat den perfekt op det er fordi jeg ikke har haft tid men når jeg kommer hjem fra skole laver jeg den bedre🙂💯

 

Du har et par dage til at lave den, der er ingen grund til at haste.

Som vi skriver i skabelons posten, så tag dig god tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg syntes ansøning er god jeg har læst den jeg har også mødt ham ingame og jeg syntes han er virkelig god han er en pisse flink fyr. han er sød han kan reglerne og han har hjålpet mig mange gange han opføre sig som en staff. han kan finde ud af det hele jeg håber virkelig du bliver staff:)

Link til kommentar
Del på andre sites

mit navn er niko og du har hjupett migg jag er maget taknemmelig du viker moden og jag syntes du har fortjent at være staf du er maget sød

 

                                                                                                                        held og løkke

                                                                                                                                 +rep

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, nikonice skrev:

mit navn er niko og du har hjupett migg jag er maget taknemmelig du viker moden og jag syntes du har fortjent at være staf du er maget sød

 

                                                                                                                        held og løkke

                                                                                                                                 +rep

 

SUPER GODT SKREVET!!! (y)(y)(y)(y) 

Men nej tak, du kan ikke være seriøs, når du kalder dig selv "STAVOX BOY"

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er kun 3 af mine venner der lavet en acount for at støtte mig🙂

Men det var ikke noget jeg sagde de skulle jeg sagde bare se min staff ansøgning og så logget de ind og skrev på den🙂

Jeg har nogle maget søde venner der støtter mig i alt👌🏻💯

Men nogle af dem er ikke mine venner

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep 

MrFly har lidt fat i det sidst som han har skrevet og jeg har lidt den samme grund til at give dig et -Rep

Det gælder ikke om at have flest +Reps

Men din ansøgning var god nok men den blev bare lidt kedelig til sidst 

Har heller ikke set dig så meget inde på Stavox 

 

Held og lykke 

<Sonny> Sorry hvis den er forvirrende den her 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.