Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request | LORS TSS


Fly

Recommended Posts

ja kan godt huske episoden og har en forklaring.

 

kan se han ikke har hele videoen om det der sker før.

 

der der sker det er at da jeg kommer i fængsel så er han også i fængsel. jeg kommer ud og han vælger så at sige jeg er en løgner og det finder jeg mig ikke i og derefter skyder jeg ham!!

 

 

https://plays.tv/video/5a8c22feba459293b1/ban-request

 

lidt forsinkelse men håber det går

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar på ban request: 

 

Hej 

 

Svar til @Fly 

Tak for din henvendelse, det Lors gjorde var imod reglerne og der var ingen grund til at dræbe fordi der bliver sagt "Løgner" til en.

 

Svar til @\\LORS// 

Lors, det du gjorde var ikke okay som jeg nævnende tidligere, der talles om RDM da det ikke er okay at dræbe en fordi han siger "Løgner" men RDM er imod vores regler, hvis du kan bekræfte at det ikke gentages igen. Så skal ingen straffes i denne sag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, TheBadCop skrev:

Svar på ban request: 

 

Hej @Fly og @\\LORS// 

 

Svar til fly: 

???

7 minutter siden, TheBadCop skrev:

Svar på ban request: 

 

Hej 

 

Svar til @Fly 

Tak for din henvendelse, det Lors gjorde var ikke tilfredsstillende og der var ingen grund til at dræbe fordi der bliver sagt "Løgner" til en.

 

Svar til @\\LORS// 

Lors, det du gjorde var ikke tilfredsstillende som jeg nævnende tidligere, der talles om RDM da det ikke er okay at dræbe en fordi han siger "Løgner" men RDM er imod vores regler, hvis du kan bekræfte at det ikke gentages igen. Så skal ingen straffes i denne sag.

kan helt klart godt forstå at det var på en måde rdm men JEG synes det var grund nok eller vil jeg aldrig gøre det. han står og siger jeg lyver og står og siger jeg er en løgner det finder jeg mig ikke i men hvis det er RDM så gør jeg det ikke igen da jeg troede det var grund nok.

 

@fly jeg undskylder for det så :(

 

@TheBadCop og lover det ikke vil ske igen skal nok tænke mig om undskyld.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.