Hop til indhold
Stavox

[Solved] Propsurf


XCDD

Recommended Posts

Mit Ingame navn: Jakob XCDD steam id: STEAM_0:1:36172911 vedkommens navn: DarkMoon steam iD: STEAM_0:0:186691588

Tidspunkt ca 10:45 tirsdag 20-02-2018

Joinede serven, kom ind til propsurf og rdm. Fik screenshots af DarkMoon propsurf som borgmester.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198032611551/screenshots/

på det sidste billede kan man se proppen tilhører DarkMoon

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fint, nu undrer jeg mig lidt over hvorfor du selv sidder og bryder reglerne, ved at sige han bliver permbannet?

Det er i mit hoved ikke i orden. Du skal være velkommen til at hentyde til reglerne, men at du direkte sidder og siger han får perm, giver mig mindre lyst til at banne ham.

 

Desuden får jeg også denne besked fra ham, som du måske kan uddybe?

 

 

darkmoon.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Skriver han får permban, da det hvad jeg har oplevet tidligere, blev lidt frustreret, da jeg joiner og ser der sker rdm og alt er et kaos. Jeg skriver kun at han får permban, bruger overhovedet ikke Mikrofonen, da jeg sad til time i skolen og havde Virksomhedsøkonomi. Det jeg så var at han selv løftede sig op, har ingen video optagelser, kun skærmbillederne. Har ikke sagt andet så hans "og alt sådan noget" passer ikke skal har ikke skrevet "du skal bannes". Det er min forklaring. har ikke andre beviser end et screenshot af samtalen, men der står ikke hvad jeg skrev, kun at han skrev han har lagt mig op på forum ved at true med ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Darkmoon skriver i det tidligere billede jeg har sendt, virker det som om hans venner var skyld i at han havnede i luften.

Så jeg tænker umiddelbart ikke at Darkmoon har gjort noget forkert her, ifølge hans forklaring.

 

Hvis ikke du har andre beviser eller noget mere at tilføje, tænker jeg ikke der er nogen grund til at holde requesten her åben.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.