Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin fjerner min dør med post i?


Hr. Vimse

Recommended Posts

Jeg var på vej over til mit gamle hus som jeg ved en fejl havde sendt min post til, i det jeg er på vej hen til den, tvangssælger admin mit hus = Jeg mister min post, hvad fanden skal der sek for det? Derefter får jeg jail i 10 minutter for at klage over det?
Personen der gjorde dette hedder NoName, som derudover er racist, da jeg sagde du har jo noget imod sorte mennesker, hvor han derfter siger ja.

-Abduhl

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tvangssælger dine døre da jeg tidligere havde en snak med en gut, han kaldte admin over at du ikke brugte dine døre imens du sad i jail. Jeg valgte så ikke at fjerne dem da jeg tænkte du ville bruge dem efter du var unjailed, det valgte du så ikke at gøre. Da du så vælger at skrive "Sælger skyskraberen til 50k ;) er der budt" KL 15:40 går jeg direkte hen og unowner dine døre da det tydeligt er imod reglerne. Så jailer jeg dig oppe på et tag i 10 minutter pga. jeg tidligere har snakket med dig om attitude osv. giver jeg dig 10, istedet for 5 minutter.

 

Du sagde tidligere til mig at din attitude var pga. du kom fra Tyrkiet, det sagde jeg så til dig ingen forskel gjorde om du var fra Tyrkiet eller Grønland. Jeg siger så da jeg jailer dig at det er pga din attitude og derefter at jeg er ligeglad hvor du kommer fra da det ingen rolle spiller.

 

Hvis du ikke kan have en ordenlig tone, er du bare ikke moden nok til at spille på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.