Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på M4gn2s


John Frandsen

Recommended Posts

Dit in-game navn: John Frandsen
Vedkommendes in-game navn: M4gn2s
Dit SteamID: STEAM_0:0:185613444
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:138508826
Tidspunkt for hændelse: omkring klokken 20:30
Hvad regler er blevet brudt: 1.2 og han lyver for staff i case.
Hvad skete der?: Jamen Knudsen Kørerlærer og jeg kommer kørende i en stjållen bil da de så vælger at stoppe os, vi fortsætter Knudsen døe så da vi rammer et bjerg, jeg fortsætter væk fra politiet da de så får
mig stoppet første gang vælger jeg at gå helt til kanten med RP og benægte alt og sige at jeg blev kidnappet og at der var en ekstra end Knudsen og mig i bilen som så var fortsat efter Knudsens død.
De får mig så igen, de vælger så at ville se mit id jeg fortsætter så RP'en som før og de begynder at påstå at de SKAL se mit id jeg spørger så hvorfor og de fortsætter så med at grunden er "fordi vi kan"
jeg kalder så staff for "RDA" fordi han arrester mig, Doktordim (JuniorAdmin) vælger ikke at gøre noget her og casen slutter. Det skal lige siges at jeg ikke helt er uden skyld da jeg efterfølgende blev rimelig pist over det, 
og skrev til ham privat at han var en løgner.

Beviser: Jeg glemte desværre at tænde min video inden så jeg har ikke nogen.
Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Houston skrev:

Hvad havde du tænkt dig, at vi skulle gøre når du ikke har noget bevis?

Kan forstå, at Dim allerede har snakket med dig?

Jeg ved ikke hvad i skulle gøre, men jeg syntes det er pisse (fucking) træls at han står og lyver Dim lige op i ansigtet som var han en lille ubetydelig lort, og at Dim ikke ser det, det ryster mig faktisk en smule.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.