Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - WimBlim


WimBlim

Recommended Posts

Dit ingame navn: WimBlim
Staff ingame navn: Andy
Dit SteamID: STEAM_0:1:56144700
Staff SteamID: STEAM_0:0:57941393
Forklar situationen: Jeg bliver NOS'et ind i af Ca. 4 biler og så Kalder jeg på admin for CDM, så kommer Andy og siger at jeg skal stop med at gå på vejen. MEN jeg sad i en bil?!?!. Jeg forklare ham også at jeg sider i en bil men han siger at jeg ikke gør 
Bevis: Har dsv ikke et bevis. Glemte at sætte mit optagelses program igang...
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har talt med Mads, og ud fra hvad jeg kan forstå er det en ny 'feature' at man er i stand til at få en scene frem hvis man har været i en bil. Det er ikke noget man har været i stand til tidligere hvilket var skyld i at jeg konkluderede at du ikke havde været i en bil. Det er en fejl fra min side.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Andy skrev:

Jeg har talt med Mads, og ud fra hvad jeg kan forstå er det en ny 'feature' at man er i stand til at få en scene frem hvis man har været i en bil. Det er ikke noget man har været i stand til tidligere hvilket var skyld i at jeg konkluderede at du ikke havde været i en bil. Det er en fejl fra min side.

Ok! :) Tak.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.