Hop til indhold
Stavox

[Solved] OpK Klage


Polle

Recommended Posts

 

Vores ingame navn: Martus, PolleBoii

Staff ingame navn: OpK

PolleBoiis SteamID: STEAM_1:1:49505363

Martus SteamID: STEAM_0:0:83099749

Staff SteamID: STEAM_1:1:54142694

 

Bevis 1 situation. (Polles vinkel) Dizy her vælger at svine mig fuldkommen til, mens jeg er nede i fængslet. Efter jeg bliver løsladt bliver han ved, vi møder så OpK, han hører tydeligvis at han trashtalker mig. Jeg siger så til OpK “Vil du ikke være sød at gøre noget ved det” Han svarerede bare: "Han er bare en taber" Efterfølgende kører han væk, også vælger jeg at skrive efter en admin med grunden “person krænker mig” eller lign. Men så, sender han mig så sådan en “Staff til Dig” besked hvor han skriver “Stop så” Her tænker jeg, jeg har da lov til at søge hjælp ved en admin? Eftersom han ikke har sendt mig nogle former for bevis, at han har snakket med Dizy. Her jeg vælger at blive mopset og sur. Men efterfølgende sender han mig en, pm med en gyazo hvor han så har skrevet til personen, fair nok. Ser jeg dog ikke siden min pc crasher. Men princippet bag den her er at han ikke vælger at tage mig op i en case eller lign. men han vælger bare at pm ham.

Bevis 1: https://www.youtube.com/watch?v=qwV-wJDnJ24&feature=youtu.be OpK NOS abuser også i videoen

 

Bevis 2 situation. (Martus’ vinkel) Jeg NOS'er lidt rundt og hygger mig, derefter får jeg en fartbøde som jeg ikke betaler og bliver arresteret. I mens jeg er arresteret får jeg et par PMs fra OpK. Jeg får af vide “Hvis jeg snitter et tag får jeg 5 dages ban”. Efter de PMs er sendt bliver der ikke gjort mere ved det.

Bevis 2:

c4V1WmmT5fn_UCfoNXFfTqcsUAS1jAyOzl6iaRGYzoMKk0pIgHVte7ifIKJnyIgro2feY_my1GuYNZu2pqmNP-UHhyn_VaU5HUoyexb5vLw8TiM7MIABQ6QZLGMxGVSTAkd8haxb

 

Bevis 3 situation. (Martus’ vinkel) Jeg modtager en fartbøde af en betjent da jeg kører for stærkt. Derefter hopper jeg ud af bilen, og ind foran OpKs bil. Det overlevere jeg ikke. Når jeg respawner er fartbøde hverken udløbet, afvist eller betalt. Den udløber kort tid efter jeg spawner, derefter bliver jeg eftersøgt. Jeg laver en case på det, da jeg synes det er en bug. OpK tager casen og vælger ikke at hjælpe mig. Kort tid efter casen er slut fjerner Mikk fjerner min eftersøgning fordi OpK ikke vil hjælpe med det.

Bevis 3: https://www.youtube.com/watch?v=iR7_XW5WSe8&feature=youtu.be

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bliver simpelthen nødt til at reagere på den første video du henviser til. For det første, klager du over at han sidder og sviner dig til. Det er et spil kammerat. De kommentarer han lavede var fuldstændig harmløse, i forhold til at de kom over nettet. For det andet, så er det jo ikke så smart og spille med på det han siger, hvis det er et problem for dig. Ikke en eneste gang sagde du, “stop” til Dizy. For hvis det virkelig var noget der gjorde dig på, så kunne du bare have holdt en lav tone, og spurgt pænt om han ikke gad og stoppe, i stedet for at få det til at udfolde sig. Oven i det, at når han så bliver released så opsøger du jo også selv problemet ved at løbe over til ham igen, og spille videre på det. Det er jo bare er direkte idiotisk hvis det er et problem.

 

Jeg tager gerne warningen...

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Paki skrev:

Jeg bliver simpelthen nødt til at reagere på den første video du henviser til. For det første, klager du over at han sidder og sviner dig til. Det er et spil kammerat. De kommentarer han lavede var fuldstændig harmløse, i forhold til at de kom over nettet. For det andet, så er det jo ikke så smart og spille med på det han siger, hvis det er et problem for dig. Ikke en eneste gang sagde du, “stop” til Dizy. For hvis det virkelig var noget der gjorde dig på, så kunne du bare have holdt en lav tone, og spurgt pænt om han ikke gad og stoppe, i stedet for at få det til at udfolde sig. Oven i det, at når han så bliver released så opsøger du jo også selv problemet ved at løbe over til ham igen, og spille videre på det. Det er jo bare er direkte idiotisk hvis det er et problem.

 

Jeg tager gerne warningen...

Sagde også stop inden jeg begyndte at optage :) Harmløse? Ahh. Han sagde meget værre ting inden jeg begyndte at optage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vedhæfter lige de sidste Screenshots som du glemte at indsætte.

Som jeg sagde til dig havde jeg taget mig af hans sprog, og der ville selvfølgelig blive sat en stopper for det, hvis han nu begyndte igen.

Polle.png

 

Desuden skrev Martus også dette til min advarsel, som jo kun konkluderer, at det ikke burde være en del af klagen.

Martus.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, OpK skrev:

Vedhæfter lige de sidste Screenshots som du glemte at indsætte.

Som jeg sagde til dig havde jeg taget mig af hans sprog, og der ville selvfølgelig blive sat en stopper for det, hvis han nu begyndte igen.

Polle.png

 

Desuden skrev Martus også dette til min advarsel, som jo kun konkluderer, at det ikke burde være en del af klagen.

Martus.png

 

Havde ingen af dem, men super at du linker dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Polle og Martus,

 

Jeg har snakket med OpK og har ud fra samtalen fundet frem til en konklusion.

 

Du vælger selv at opsøge konflikten med Dizy igen. Jo, Dizy har et grimt sprog, men kender han dig personligt og bygger han sit grimme sprog på sin viden om dig? Nej? Godt, så bliver du nødt til bare at lukke sådan noget ude. Nogle mennesker som Dizy har ikke helt udviklet den der rationelle stop-knap, som gør, at man tænker sig om inden man åbner sin mund. Øv dig på at lukke samtaler ned, hvis de bliver for nedværdigende eller angribende, og lad vær med at opsøge konflikten igen, for så får de en reaktion og det elsker de.

Vi staffs vil gerne hjælpe spillere med at afvikle en situation, hvor der bliver snakket grimt. Men vi kan ikke rende og babysitte jer, og nogle gange bliver i bare nødt til selv at afvæbne situationen. Det havde du rig mulighed for i fængslet, men du valgte i stedet at svare ham på hans påstande og lyde som om du oprigtigt var "krænket". Don't do that.

 

Derudover havde OpK efterfølgende advaret Dizy om hans sprogbrug. Efter snakken med Mikk kan jeg godt se, at OpK kunne have gjort mere i situationen, men hans manglende indgreb ser jeg ikke som en alvorlig staff-fejl, og OpK er informeret om det han kunne have gjort bedre.

 

Situationen med Martus var ud fra hvad jeg fik at vide af OpK en reprimande (advarsel) om at han skulle køre ordentligt, eftersom han (umiddelbart) har kørt dårligt. Jeg har ikke mere information om dette, men jeg er åben for at Martus kan kommentere yderligere på det.

 

Det sidste med bøden og eftersøgningen er lidt uheldig. På samme måde kan jeg godt se, hvordan OpK måske har fortolket det, da der bliver sagt: "Fordi jeg fik en fartbøde og så gik jeg ud og dræbte mig selv", hvilket kan lyde som om, du har prøvet komme uden om bøden. Jeg er enig med dig i, at eftersøgningen skulle fjernes idet OpK tager casen. Det er noteret og OpK er blevet oplyst om hans manglende og utilfredsstillende indgreb i situationen.

 

Til sidst vil jeg sige, at dette for mig ikke ses som en alvorlig staff-fejl, men en utilfredsstillende indsats fra OpK's side.

 

Hvis der er mere i vil kommentere på, så gør det endelig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.