Hop til indhold
Stavox

politiet racister?


fisken

Recommended Posts

1 time siden, Breaky skrev:

blacc == black
black = 0
0 = killme

if::paki_is_blacc = StartON(FireGUN))>712mf7::GunFire_and>Succes^("Print":Succes"))

 

det der ville ik compile i noget

blacc == black (spørg er variablen blacc = black?)

black = 0 (sætter variablen black til 0)

0 = killme (sætter variablen 0 til "killme"

 

noob

 

*rigtig kode i c# måske*

static bool blacc = true

 

//funktion f.eks onclick

if (blacc==true){

console.output ("paki er sort");

}

 

måske tager jeg en joke for seriøst

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har helt ret, der er ingen sorte betjente. Jeg ville ønske jeg kunne sige det var med vilje, og det var gjort for at undgå små børn der gik rundt og legede en slags "ghetto-betjente" eller "uganda-betjente" (do u kno de fartgrænse?).

 

Men ligesom samfundet har jeg simpelthen glemt de sorte da jeg skulle lave playermodels. Og ligesom samfundet er jeg også ret ligeglad med de sorte.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Metro skrev:

Du har helt ret, der er ingen sorte betjente. Jeg ville ønske jeg kunne sige det var med vilje, og det var gjort for at undgå små børn der gik rundt og legede en slags "ghetto-betjente" eller "uganda-betjente" (do u kno de fartgrænse?).

 

Men ligesom samfundet har jeg simpelthen glemt de sorte da jeg skulle lave playermodels. Og ligesom samfundet er jeg også ret ligeglad med de sorte.

ahahahahhahahhahahha lol

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.