Hop til indhold
Stavox

Kasper - gang ansøgning.


v4ng

Recommended Posts

 

Ingame navn: Kasper Petersen

 

Alder: 13 et halvt år :)

 

Hvorfor skal du være en del af Los Zetas?:

Efter mit unban har jeg søgt et aktivt stort stærkt gang som jeg kan være med i... jeg kender Hermione og Toby... men vi har dog ikke snakket særlig meget... jeg synes også selv jeg er rimelig okay til at bygge og vil sagtens kunne give lidt baser ud til medlemmerne... vil også meget gerne lære at kunne bygge meget mere! Vil også gerne have noget seriøst rp da jeg er begyndt og tage det mere seriøst. Har også 1900+ timer på serveren!

 

Har du været i tidligere gangs? Hvis ja, hvilke?:

Jeg har været med i mange store gangs som Men In Suits, Designated Business (det samme i know) Quick Scope Angels (kagens gamle gang) LCN, Lucha Dragons, Bandidos dengang, og mange andre.. dem jeg lige har nævnt har været de største!

 

 

Håber i gider acceptere mig, med venlig hilsen

 

Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, SimoN skrev:

Du flink n shit, men er lidt skeptisk eftersom du lige har haft pban.

 

I know, men jeg har læst reglerne og alt det der, og har virkelig prøvet og leve mig ind i rpet.. men det lidt svært eftersom folk ikke selv rp'er

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.