Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Gesus

Recommended Posts

Dit ingame navn: Gesus
Staff ingame navn: 22xgaming
Dit SteamID: STEAM_0:1:120004225
Staff SteamID: STEAM_0:1:51576777
Forklar situationen:Lige pludselig forsvinder han midt i en case og så ser jeg ham igang med en ny han smutter bare uden at sige noget og gør ingenting ud over at glo på nogle spillere der bare blander sig i en case hvilket jeg har oplevet i et par cases med ham
Bevis:Har intet bevis men skal nok få det næste gang det sker så kommentere jeg det til denne staff klage
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du ikke kan finde ud af at tale pænt i den case som du selv har bedt om, kan jeg da godt forså, at 22xgaming ikke gider at fortsætte casen.

Vis respekt overfor dine medspillere såvel som den pågældende staff som er her for at hjælpe dig, hvis man ikke kan finde ud af det, skal man ikke regne med at få hjælp. :v

 

Hvis du har andet at tilføje, kan du sende mig en besked over forum. Den her klage er lukket og slukket, da 22xgaming intet har gjort galt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.