Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Chuck Norris


Bimse👌

Recommended Posts

Dit ingame navn: Bimse

Staff ingame navn: Chuck Norris

Dit SteamID: STEAM_0:1:59135979

Staff SteamID:STEAM_0:0:39323916

 

Forklar situationen: Det der sker det er at jeg er over ved Ralles gunshop prøver jeg at tage folks våben men fik ikke taget nogle. Men der kommer så en hen til mig der havde købt et våben før jeg begyndte at stjæle folks våben og siger hvorfor har du stjålet min granat og jeg siger til ham det har jeg ikke.Efter jeg har prøvet at forklare ham det i hundrede år så siger Ralle white til mig at jeg ikke skal hoppe op på hegnet fordi så kunne jeg stjæle folks våben. På det tidspunkt så dum som jeg er gør jeg det igen men der ikke nogen der køber våben lige på det tidspunkt.Men ham den anden dreng vælger så at skyde mig. Så skriver jeg så @RDM og Chuck Norris kommer så. Hvor han så får snakket med ham der skød mig som ikke var gundealer. Han siger så at det var min egen skyld.Jeg prøver så at forklare Chuck Norris at ham der skød mig havde jeg ikke gjort noget. Personen havde ikke givet mig advarsler eller noget. Hvor at Chuck vælger at ende casen der. Jeg skrev så til Chuck at 2 dage før var der en der havde prøvet at stjæle mit våben hvor jeg så skyder ham og får jail for det af Greenberg.

 

Bevis: Har ikke rigtig beviser på det udover at man kan se at jeg fik jail af Greenberg som måske godt ved hvorfor han gav mig jail også kan Chuck Norris måske også huske det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bimse skrev:

Jeg blev jo ikke bedt om at stoppe af ham der dræbte mig. Men jeg blev jailet af Greenberg for 2 dage siden fordi jeg skød en der prøvede at stjæle mine guns.

 

Men du bad heller ikke ham du skød, om at lade være, da du skød ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal ikke kunne sige noget om den case du havde med Greenberg. Da jeg spurgte ind til den case, sagde Green, at man ikke kunne sammenligne konteksten i det du klager over og grunden til, at du fik jail af ham.

 

Det korte af det lange er, at Chuck har vurderet sagen korrekt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.