Hop til indhold
Stavox

Ansøgning til ganget - Carsten Vestergaard


Soldaten

Recommended Posts

Velkommen til min ansøgning

 

Ingame navn: Carsten Vestergaard

Alder og lidt om mig: jeg er en dreng på 14 år i min fri tid arbejder jeg to gang om ugen for min far fra 15:00 til 17:00 og om torsdag spiller jeg E-sprot fra 17:00 til 20:00 jeg går normalt i seng 22:00

jeg jeg kan spille 2-4 timer i hverdagen og om weekenden kan spille fra 0-8 timer og kan godt blive ligt nemt sur bare lige så i ved det.

 

Hvorfor skal du være en del af Los Zetas?: Jeg ville gerne med i gang fordi at i har en godt samme hold og i er gode Rp'er og og ville gern join gang fordi jeg har ligt at byde på fx. kan jeg ligt reglerne de vigtigste og har godt styr på hvad jeg laver som tyv, betjent, Våbenhandler og bankmand. fordi jeg har haft ban er at jeg er blevet sur eller har savet min gang fra ban.

Har du været i tidligere gangs? Hvis ja, hvilke?: Jeg er med i The Untemed og har vært med i nogen dålige gangs

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.