Hop til indhold
Stavox

[Solved] patrick phillip pvppro.com


Malde

Recommended Posts

Dit in-game navn: MatriXdenmark
Vedkommendes in-game navn:patrick phillip pvppro.com
Dit SteamID:STEAM_0:0:100766603
Vedkommendes SteamID:STEAM_0:1:420556427
Tidspunkt for hændelse: 20:14-20:16 CA
Hvad regler er blevet brudt: Pakkeomdeler 2 ikke rigtigt flere men er sikker på dette ikke er lovligt
Hvad skete der?: Jeg køre ind i deres biler for sjov for at skubbe dem lidt tættere sammen så der er mere plads og så hopper patrick ud og truer mig med våben og skyder fterfølgende
Beviser: PS undskyld jeg larmer meget i den første! STARTER 9:50 DEN FØRSTE! #1:https://youtu.be/NNYsXBgnw0A #2:https://youtu.be/TLCigNXkJJg
Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Malde skrev:

Pakkeomdeler regel 2: Det er ikke tilladt at raide, mugge osv.

Det gør han da vist heller ikke efter din forklaring, som du skriver det kører du ind i deres biler, hvilket er et brud på reglerne i sig selv, men så går han ud af sin bil og begynder at skyde efter dig, fordi du kører ind i hans bil, jeg kan ikke lige se hvad du mener med at han mugger osv da han egentlig bare beskytter sig selv.

 

 

//John Frandsen

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Malde skrev:

Jeg køre ind i deres biler for sjov

Halliløj.

Umiddelbart så bliver ban-requesten taget af en anden staff, men jeg ønsker alligevel lige at tilføje noget.

Vi kan starte med lige at afklare den regel du mener, at han har brudt. Som du selv skriver, så er det ikke tilladt for pakkeomdelere at raide, mugge mm. - Ud fra de "beviser" du har fremlagt, så kan jeg ikke finde det sted han angiveligt skulle have brudt den regel. Hvis vi så ser hvilke regler du har brudt, så kan jeg oplyse dig om regel 1.15 under generelle regler. Der bliver beskrevet, at bilen udelukkende er til transport, og skal derfor ikke anvendes som et våben. Velvidende at du ikke ligefrem kører i en bil, men en tow-truck - altså en lastbil, så vil jeg mene at du stadig bryder denne regel. Selvom du ikke bruger din lastbil til at dræbe dem, så gør du aktivt noget der kan skade dem. - Altså påkøre dem uden grund. Nu skrev jeg "regler", men der er ikke nogen konkret regel til dette, dog skal du bruge common sense. - Du er mekaniker. Dit job er at hjælpe personer med deres bilproblemer, ikke gøre så de forulykker. 

For mig virker det udelukkende som om, at du prøver at fremprovokere en reaktion.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.