Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bliver raided og mugged med byggeskilt Dumme torben


william220704

Recommended Posts

Dit in-game navn: Dumme torben
Vedkommendes in-game navn: Counex og Adamski 
Dit SteamID: STEAM_0:0:67859931
Vedkommendes SteamID: Adamski STEAM_0:0:227569472 Counex STEAM_0:0:168965163
Tidspunkt for hændelse: 09:00 ca
Hvad regler er blevet brudt: Raider i mens jeg bygger og muger og De propclimed op i min base
Hvad skete der?: Jeg stå og bygger en gunshop og gå så ind på forum og kiger efter en gunshop e2 nå jeg kommer igen er jeg død kiger så i chaten
hvor der stå Raid og Mug af dem jeg bryder så NLR ved at skynde mig tilbage hvor de spawner props få at komme ud og ind jeg få dog mine våben igen men de bryder jo statig reglerne
Beviser: Har smid dem med i :)

Håber i kan finde ud af noget

2018-02-01 09-19-21.mp4

Link til kommentar
Del på andre sites

Har dsv ikke beviser på props men min dør var ikke laved men har jo heller ikke beviser på det dsv  

Og Counex jeg er kede af du ikke bare ville sige at du gjord det snakked også med ham du gjord det med han var også sur på dig men det er ikke mit ansvar men er ked af du ikke bare ville sige at du gjord det 

du var jo i min base

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker vi lukker den her, næste gang, sørg for at få nogle beviser i form af screenshots eller video, da det vil kunne bevise langt flere ting, og vil være meget nemmere at behandle din ban request. Du skal ikke regne med at regelbryderne kommer helt af sig selv og 'overgiver sig'

Kontakt mig endelig igen, hvis du spørgsmål.

 

Solved

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.