Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Flænser

Recommended Posts

Steam id: STEAM_0:0:186187335

 

Hvorfor jeg skal unbannes:

 

Hej jeg er blevet bannet permanent for at ''flygte fra en sag'' som det bliver kaldt jeg kom til at skyde en med strømpistol og så var der en admin som spurgte mig hvorfor og jeg gik ud af serveren og det er fordi jeg er ny jeg ved godt det er en dårligt undskyldning og ja jeg kunne self bare sagt det var et uheld som det jo faktisk også var men jeg ved ik hvad der gik igennem mit hoved lige der men ihvertfald jeg er sindssyg ked af at jeg bare forlod serveren og ikke mindst er blevet bannet fra den for det kan godt være jeg er ny og jeg fik det for 1 dag siden men jeg elsker allerede Stavox det er en sindssyg god server så jeg ber jer giv mig en chance til jeg vil aldrig lave så dum en fejl igen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:186187335

Grund: Flygter fra case - LTAP - Troll

Navn: Martin

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-01-18 14:28


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker bare som om at du er herinde for at trolle når du bare leaver serveren i det jeg tager fat i dig.

 

Problemet er at jeg ikke kan være sikker på at du kommer til at gøre lignende, det er meget fint du er ked af hvad du har gjort men der forsikrer mig ikke om at du gør det igen.

 

Hvad kan jeg gøre for at sikre mig du ikke gør det igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved det ærgerligt talt ik :( men altså jeg vil give dig mit ord på at jeg aldrig vil gøre noget lign jeg sværger på min mor og fars grav hvis du unbanner mig lover jeg af hele mit hjerte jeg aldrig gør noget lign ved ik hvad der gik gennem mit hoved da du hev fat i mig :( jeg elsker stavox også selvom jeg kun har spillet det i 1 og en halv dag jeg håber virkelig du vil unbanne mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.